۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
ضیافت‌های آفتاب رونمایی شد

هفت اثر تجسمی تولید شده توسط هنرمندان اصفهانی که به مناسبت عید مبعث خلق شده بودند رونمایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم «ضیافت آفتاب» برای رونمایی از هفت اثر تجسمی تولید شده توسط هنرمندان اصفهان به مناسبت عید مبعث با حضور هنرمندان خالق این اثر و مسئولان حوزه هنری استان اصفهان و مجموعه فولاد مبارکه عصر روز شنبه _۲۳ اسفند ماه_ در گالری گلستان عمارت سعدی برگزار شد.

مجتبی شاهمرادی در این مراسم تصریح کرد: خوراک اصلی این ضیافت را هنرمندان اصفهان تولید کرده‌اند، دو تشکر ویژه دارم نخست از استاد محسن سلیمانی (خوشنویس و مدیرخانه خط حوزه هنری اصفهان) که با هنرمندان در ارتباط بودند و پیگیری دریافت آثار را برعهده داشتند و تشکر دوم من از جناب نباتی نژاد و مجموعه فولاد مبارکه است که با ما همراهی کردند.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان اظهار کرد: امیدوارم که این ضیافت طلیعه تولید آثار مختلف و برپایی ضیافت‌های هنری متعدد باشد و چرخه‌ تولید اثر هنری و راهیابی این آثار به زندگی مردم راه بیفتد.

توجه به مسئولیت اجتماعی حمایت از تولید آثارهنری و هنرمندان

در ادامه مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموعه‌ فولاد مبارکه علاوه بر تولید صنعت و فولادی که داریم و به نوعی قطب صنعت کشور هستیم در مسئولیت‌های اجتماعی خود توجه ویژه‌ای به تولید آثار هنری و حمایت از هنرمندان داریم.

هادی نباتی نژاد با اشاره به اهمیت توجه به هنرمندان اصفهان در حضور یکساله خود در مجموعه‌ فولاد مبارکه افزود: علاوه بر حمایتی که در مسئولیت اجتماعی داریم با پیشنهاد آقای شاهمرادی برای فعال کردن چرخه تولید و فروش آثار هنری تصمیم به ورود بیشتر در این حوزه گرفتیم.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که فولاد مبارکه در مبارزه با بیماری کرونا از مجموعه‌های مختلف داشته است افزود: در بخش‌های مختلف هنری سعی در حمایت داشته‌ایم و در این زمینه از برگزاری ضیافت‌های هنری نیز حمایت خواهیم کرد و در رویدادهای دیگر هنری نیز که در آینده رقم خواهد خورد تلاش خواهیم کرد که از هنرمندان شهرمان حمایت کنیم.

گفتنی است، در این مراسم استاد محسن سلیمانی (خوشنویس و مدیر خانه خط حوزه هنری اصفهان) در خصوص آثار هنری و لزوم ورود آن به چرخه اقتصادی مطالبی را بیان کرد و هفت هنرمند خالق آثار تجسمی نیز به توضیح آثار خود پرداختند و از آثار «ماه مجلس» اثر حسین گلشنی با تکنیک شکسته نستعلیق، «در سپیده دم» اثر رسول طاهری تهرانی (نقاشی‌خط) با تکنیک اکرلیک، «سمفونی هستی» اثر ساراتگریان (نقاشی‌خط) با تکنیک اکرلیک، «زیارت حضرت رسول (ع)» اثر عذرا عبدالله پور با تکنیک خوشنویسی نسخ، «سوره توحید» اثر رامین خرم زاده (نقاشی‌خط) با تکنیک اکرلیک، «شمس رسل» اثر الیاس جابری با تکنیک نستعلیق چلیپا، سه لت (وحی- معراج- یگانگی) اثر لیدا فراست (تصویرسازی) با تکنیک اکرلیک روی چوب رونمایی شد.

کد خبر 481156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.