ساعت هوشمند وان پلاس چه زمانی معرفی می‌شود؟

به نظر می‌رسد که شرکت وان پلاس قصد دارد در تاریخ ۲۳ مارس علاوه بر گوشی‌های سری وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو، اولین ساعت هوشمند خود را نیز رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این انتظار می‌رفت که اولین ساعت هوشمند وان پلاس در کنار گوشی 8T وارد بازار شود، اما این اتفاق رخ نداد. مدیر عامل وان پلاس در ماه دسامبر سال گذشته اعلام کرد که اولین ساعت هوشمند خود را در اوایل سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد. هنوز نام این ساعت هوشمند مشخص نشده است.

شرکت وان پلاس به منظور بررسی نظر افراد مختلف درباره اولین ساعت هوشمند وان پلاس، کلیپ کوتاهی در توئیتر منتشر کرد. عنوان این توییت "شما آن را خواسته‌اید، پس می‌توانید آن را دریافت کنید" است که نشان می‌دهد این ساعت هوشمند به زودی معرفی خواهد شد. شرکت سازنده تاریخ رونمایی این گجت را اعلام نکرده است، اما می‌توان پیش بینی کرد که همراه با سری گوشی‌های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو در تاریخ ۲۳ مارس سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی خواهد شد.

علاوه بر این وان پلاس با انتشار پستی اعلام کرد که "حفظ سلامت افراد برای خانواده وان پلاس اهمیت زیادی دارد. ساعت هوشمند وان پلاس قادر است روند خواب و تناسب اندام کاربران را ردیابی کند."

کد خبر 481112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.