پنل ارسال اس ام اس چیست؟ آشنایی با ملی پیامک

روزانه پیام‌های زیادی برای کاربران ارسال می‌شوند تا کسب‌وکارهایی جدیدی را به مخاطبان مختلف معرفی کنند، که اگر این اس ام اس‌ها به صورت هدفمند ارسال شوند قطعاً خرید محصولات و استفاده از خدمات معرفی‌شده بیشتر می‌شود.

این پیامک‌ها که در ساعت‌های مختلفی از شبانه‌روز برای ما ارسال می‌شوند، از طریق سامانه‌های ارسال اس ام اس فرستاده می‌شوند. در ادامه مفصل درباره سامانه ارسال اس ام اس و خدمات مختلفش صحبت خواهیم کرد.

پنل ارسال اس ام اس چیست؟ آشنایی با ملی پیامک

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

سامانه ارسال پیامک، نرم افزاری اینترنتی است و محیط کاربری شبیه به ایمیل دارد، که از طریق مرورگرهای مختلف مانند گوگل کروم، فایرفاکس و … باز شده و برای ارسال، دریافت و مدیریت اس ام اس استفاده می‌شود.

با سامانه پیامکی می‌توانید برای مشتریان پیامک انبوه یا تکی را با روش‌های مختلف ارسال کنید، از مخاطبان اس ام اس بگیرید و در نهایت پیام‌های مختلف را مدیریت کنید. ارسال پیامک یکی از بهترین روش‌های مؤثر در بازاریابی است، زیرا بیش از ۹۵% اس ام اس‌ها توسط مخاطب دیده می‌شوند. این میزان از توجه برای تبلیغات بسیار مفید است و می‌توان نتیجه گرفت که سامانه ارسال پیامک برای هر کسب‌وکاری لازم و ضروریست. برای همین می‌خواهم سامانه‌ای را به شما معرفی کنم تا بتوانید برای تبلیغات پیامکی از خدماتش استفاده کنید.

آشنایی با سامانه ملی پیامک

سامانه ملی پیامک، امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این سامانه بیش از ۱۰ سال است که در زمینهٔ تبلیغات پیامکی با کسب‌وکارهای مختلف همکاری می‌کند و بخشی از خدماتش در ادامه برایتان بازگو می‌شود

پشتیبانی فنی و آموزش خدمات پنل ملی پیامک

یکی از مواردی که مشتریان بعد از خرید محصول یا خدمات نیاز دارند، پشتیبانی است. زمانی که کاربران پنل ملی پیامک را دریافت کنند، کارشناسان همهٔ آموزش‌های لازم را برای کار با پنل به آن‌ها ارائه می‌دهند.

برای کار با ابزارهای ارسال پیام، سایت ملی پیامک ویدئوهای آموزشی رایگان را در کانال آپارات بارگزاری کرده است. همچنین برای کسب‌وکارهایی که تازه می‌خواهند تبلیغاتی پیامکی را شروع کنند، کتابچه‌ٔ راهنما را آماده کرده است. در این کتابچه با برنامه‌ریزی برای تبلیغات پیامکی آشنا می‌شوید و درباره نوشتن پیامک تأثیرگذار بیشتر می‌خوانید.

علاوه بر موارد بالا، برای مخاطبانی که در استفاده از پنل با مورد خاصی برخورد کنند یا در ارسال پیام مشکل داشته باشند، پشتیبانی در تمام روزهای هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به صورت ارسال پیام و تلفن پاسخگوست.

وب‌سرویس و API ملی پیامک

یکی دیگر از خدمات سامانه ملی پیامک وب‌سرویس و API است. اگر سایت یا اپلیکیشنی برای کسب‌وکار خود طراحی کردید، خیلی راحت آن را به پنل اس ام اس وصل کنید و برای مشتریان پیامک بفرستید.

همانطور که می‌دانید اتصال سایت یا اپلیکیشن به وب‌سرویس نیاز به کدنویسی دارد، اما نگران این موضوع نباشید، زیرا سامانه ملی پیامک این نیاز مشتری را بررسی کرده و برایش راه‌حل دارد.

تیم وب‌سرویس ملی پیامک، همهٔ پلاگین‌ها و افزونه‌های معمول را از قبل آماده کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا به راحتی سایت خود را به سامانه وصل کنند. خیلی راحت می‌توانید با استفاده از فایل راهنما در سایت ملی پیامک، وب‌سایت یا اپلیکیشن خود را به سامانه پیامکی وصل کنید.

اگر هم در این زمینه سوالی داشتید، می‌توانید از پشتیبانی تخصصی وب‌سرویس ملی پیامک، مشاوره رایگان بگیرید.

ارائه خطوط خدماتی

اگر با بازاریابی پیامکی آشنا باشید، می‌دانید که خطوط خدماتی برای هر کسب‌وکاری لازم است، تا بتوانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی مختلف را برای کاربران ارسال کنید. بعضی از کاربران، به دلیل مشغله یا علاقه شخصی، دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کردند، برای همین اگر اطلاع‌رسانی‌هایتان را از خطوط تبلیغاتی انجام دهید، به دستشان نمی‌رسد.

برای اطلاع‌رسانی به مشتری، نیاز به خط خدماتی دارید. خطوط خدماتی کاربردهای متفاوتی دارند، مثلاً اگر سایت دارید، پیامک‌هایی مانند تأیید ثبت‌نام، رمز عبور و نام‌کاربری، رمز یکبار مصرف و … باید از خط خدماتی فرستاده شوند تا مطمئن باشید که این پیام‌ها حتماً به دست مشتری می‌رسد.

اگر برای کسب‌وکارتان خط تبلیغاتی تهیه کردید، خیلی راحت می‌توانید با ارائه مدارکی به سامانه ملی پیامک طی یک بازه زمانی مشخص، خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنید و به همه مشتریانتان دسترسی داشته باشید.

تهیه خط خدماتی نیاز به ارائه مدارک مختلفی مانند فرم درخواست خط، تعهدنامه، یک فقره چک یا سفته بیست میلیونی و … را دارد.

ارائه خط خدماتی بدون سفته

گاهی اوقات مشتری تمایل به دادن سفته به سامانه پیامکی را ندارند، سامانه ملی پیامک برای این افراد خط خدماتی اشتراکی را در نظر گرفته است. در خط خدماتی اشتراکی، شماره خط به صورت اشتراکی بین کسب‌وکارهای مختلف استفاده می‌شود.

برای استفاده از خط اشتراکی نیز نیاز به ارائه مدارکی مانند اینماد و درگاه پرداخت سایت، آگهی تأسیس شرکت (برای شرکت‌های ثبت شده)، ارائه نامه معرفی در سربرگ (برای ارگان‌های دولتی) و … است.

سامانه ملی پیامک جامع‌ترین سامانه پیامکی کشور

رضایت مشتریان از کیفیت و خدمات، همیشه برای سامانه ملی پیامک یکی از الویت‌های مهم است و وجود مشتریان و برندهای مشهور و رضایت آن‌ها از خدمات گواه بر این موضوع است.

با استفاده از همهٔ امکاناتی که در این مطلب گفته شد و تعرفه ارسال اس ام اس مناسب سامانه ملی پیامک برای تبلیغات دیجیتال کسب و کارتان پیشنهاد می‌کنم شروع به ارسال اس ام اس‌های هدفمند کنید تا مشتریان بیشتر و جدیدتری جذب کنید.

برای دریافت فوری پنل، می‌توانید در صفحه اصلی ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرند و در مورد آشنایی با سامانه بیشتر راهنمایی‌تان کنند. اگر هم نیاز به مشاوره بیشتر دارید می‌توانید با ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ملی پیامک صحبت کنید.

کد خبر 481098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.