تعداد متقاضیان حضور در شورای شهرهای مازندران به ۶۷۶ نفر رسید

در پایان روز چهارم، تعداد متقاضیان حضور در شورای شهرهای مازندران به ۶۷۶ نفر رسیده که از این تعداد، ‏ثبت نام ۴۴۰ نفر قطعی شده است.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد که امروز (شنبه) و در روز چهارم از ثبت نام متقاضیان حضور در شورای شهرهای مازندران، ۲۴۷ نفر برای این امر ثبت‌نام کرده‌اند.

براساس این گزارش تا کنون برای حضور در شوراهای شهر ساری ۶۰ نفر، بابل ۵۱، نور ۴۱ نفر، قائم شهر ۳۳ نفر، تنکابن ۳۲ نفر، چالوس ۳۱ نفر، آمل ۲۴ نفر، عباس آباد ۲۲ نفر، بهشهر ۱۹ نفر، نوشهر ۱۸ نفر، بابلسر ۱۷، محمودآباد ۱۵ نفر، جویبار ۱۴ و سوادکوه نیز ۱۲ نفر نیز متقاضی شده‌اند.

امروز ۲۳ اسفندماه، ۲۴۷ نفر برای این انتخابات ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۸۷ نفر مرد و ۲۳ نفر زن هستند، ۱۱۵ نفر دارای مدرک لیسانس هستند، ۵۹ نفر مدرک فوق لیسانس دارند، ۲۶ نفر دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم بوده و چهار نفر نیز دکتری دارند.

براساس این گزارش بیشترین رده سنی ثبت نام کنندگان در این روز ۳۶ تا ۴۰ سال بوده است.

در میان ثبت نام کنندگان یک نفر شغل خود را بیکار عنوان کرده است و عنوان شغلی آزاد، بیشترین فراوانی را در میان ثبت نام کنندگان دارد، همچنین عنوان شغلی کارمند دارای رده بعدی شغل ثبت نام کنندگان ذکر شده است.

۲۹ نفر از ثبت نام کنندگان نیز سابقه عضویت در شوراهای شهر را دارند.

کد خبر 481089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.