گجت‌های پوشیدنی در سالی که گذشت+ عکس

بهترین گجت‌های پوشیدنی معرفی شده در سال گذشته شامل اپل واچ سری 6، اپل واچ SE، گلکسی واچ 3، شیائومی می‌بند 5 و هواوی واچ جی تی 2 پرو می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تاکنون شرکت‌های مختلف فناوری، گجت‌های هوشمند متنوعی تولید کرده و در اختیار کابران قرار داده‌اند. این گجت‌ها دارای امکانات و قابلیت‌های منحصر به فردی بوده و در سایزها و اندازه‌های مختلف وارد بازار شده‌اند. امروزه محصولات پوشیدنی به یکی از وسایل الکترونیکی پراستفاده در کنار گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند. این گجت‌ها مانند گوشی‌های هوشمند به سیستم عامل مجهز بوده و از فناوری‌های قابل توجهی پشتیبانی می‌کنند. در ادامه به معرفی و بررسی بهترین گجت‌های هوشمند معرفی شده در سال ۹۹ می‌پردازیم:

اپل واچ سری ۶

اپل واچ سری ۶ با قابلیت‌های جذاب، حسگرهای جدید و روشنایی چشم نواز و خیره کننده، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این ساعت نسبت به نسل پیشین خود، تغییرات قابل توجهی از لحاظ قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری داشته است. محصول ذکر شده می‌تواند سطح اکسیژن خون و معیارهای تناسب اندام افراد را با استفاده از یک حسگر و برنامه جدید ردیابی کند. اپل واچ سری ۶ به صورت پیش فرض با سیستم عامل WatchOS 7 به بازار عرضه شده است. این سیستم عامل برای همه مدل‌ها از سری ۴ به بعد استفاده شده است و از قابلیت رهگیری خواب پشتیبانی می‌کند. موضوع جالب در مورد محصول ذکر شده این است که می‌تواند شست و شوی دست را تشخیص دهد و تایمر خاص ۲۰ ثانیه‌ای را برای آن روی صفحه نمایش قرار دهد که با تشخیص خودکار صدای آب و صابون شروع به کار می‌کند.

 گجت‌های پوشیدنی در سالی که گذشت+ عکس

اپل واچ SE

با وجود اینکه اپل واچ SE نسبت به اپل واچ سری ۶ دارای کمبودهایی است، اما محصولی کاملاً کاربردی بوده و دارای عملکرد سخت افزاری رضایت بخشی برای کاربران است. اپل واچ SE در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی متری به فروش می‌رسد. مدل ۴۰ میلی متری با رزولوشن ۳۹۴ * ۳۲۴ پیکسل و مدل ۴۴ میلی متری نیز با رزولوشن ۴۴۸ * ۳۶۸ پیکسل عرضه می‌شود. این محصول به تراشه S5 مجهز شده که سرعت آن بسیار بالا است و به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به گوشی همراه خود، پیام ارسال کرده یا تماس برقرار کنند. علاوه بر این گجت پوشیدنی ذکر شده از قطب نما، ارتفاع سنج و شتاب سنج نیز پشتیبانی می‌کند. این گجت همانند اپل واچ سری ۶ به فناوری تشخیص شست و شوی دست‌ها مجهز است که به کاربران کمک می‌کند دست‌های خود را با هدف از بین بردن باکتری‌ها و ویروس‌ها به درستی بشویند.

گلکسی واچ ۳

گلکسی واچ ۳ در دو نسخه وارد بازار شده است. نمایشگر نسخه کوچک‌تر فقط ۱.۲ اینچ و ظرفیت باتری آن نیز ۲۴۷ میلی آمپر ساعت است، در حالی که صفحه نمایش نسخه دوم ۱.۴ اینچ و ظرفیت باتری آن ۳۴۰ میلی آمپر ساعت است. این ساعت هوشمند دارای یک گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی بوده و به تراشه قدرتمند اگزینوس ۹۱۱۰ مجهز شده است. از کاربردهای مهم این ساعت هوشمند می‌توان به توانایی تشخیص میزان اکسیژن خون، بررسی ضربان قلب، مدیریت دقیق‌تر خواب کاربران، پاسخ دادن سریع به پیام‌ها یا برقراری تماس از طریق ژست حرکتی اشاره کرد. ساعت جدید در سه رنگ سفید، مشکی و برنز در بازار موجود است.

 گجت‌های پوشیدنی در سالی که گذشت+ عکس

شیائومی می‌بند ۵

شیائومی می‌بند ۵ دارای صفحه نمایش ۱.۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۲۶ * ۲۹۴ پیکسل است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۱۲۵ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود، شرکت سازنده اعلام کرده است که این باتری تا دو هفته شارژدهی دارد. صفحه اصلی این دستگاه تاریخ، ساعت و اطلاعات دیگری مانند قدم‌های روزانه و ضربان قلب کاربران را نشان می‌دهد. در نرم افزار می بند ۵، ابزارهای کاربردی مانند تایمر، کرنومتر، ریموت شاتر دوربین، کنترل پخش موسیقی و قابلیت Find Device وجود دارد. با استفاده از این گجت هوشمند می‌توان اعلان‌ها و تماس‌های ورودی گوشی همراه را دریافت کرد، اما امکان پاسخ دادن به آن‌ها وجود ندارد و کابر فقط می‌تواند تماس‌ها را رد یا بی‌صدا کند. علاوه بر این می‌توان از می بند ۵ برای فعالیت‌های ورزشی استفاده کرد، اما به دلیل فقدان GPS داخلی نمی‌توان از حالت‌های ورزشی مانند دوچرخه سواری یا دویدن در فضای باز بهره برد، زیرا این فعالیت‌ها برای محاسبه مسافت طی شده به GPS نیاز دارند.

هواوی واچ جی تی ۲ پرو

هواوی واچ جی تی ۲ پرو، یک ساعت هوشمند با ظاهری بسیار زیبا و جذاب بوده که از آلومینیوم ساخته شده و قسمت پشت آن از جنس سرامیک است. نمایشگر ۱.۳۹ اینچی OLED این محصول بسیار دقیق، مشکی و زیبا است و به اندازه کافی روشن می‌شود. هواوی واچ جی تی ۲ پرو تا عمق پنج متری زیر آب مقاوم بوده و قادر است اکسیژن خون فرد را تحت نظر بگیرد. از آنجایی که این محصول قابلیت پشیتبانی از ۱۰۰ فعالیت ورزشی را دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای ورزشکاران محسوب می‌شود. این ساعت دارای یک اسپیکر و میکروفون است. بنابراین با استفاده از آن می‌توان به راحتی تماس صوتی برقرار کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این ساعت پشتیبانی از شارژ بی سیم است. بنابراین مشکلات زیادی را در زمینه شارژ کردن از بین برده است. به گفته شرکت سازنده، با یک بار شارژ کردن این محصول، می‌توانید برای مدت دو هفته از آن استفاده کنید.

کد خبر 481065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.