انفجار مواد محترقه مرگ یک نوجوان را رقم زد

باند بزرگ مواد مخدر در قائنات متلاشی، یک کشته و ۲ مجروح در انفجار موادمحترقه، مرگ مشکوک ۳ سرنشین خودرو سواری، انفجار گلوله جنگی، دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق و کشف بیش از ۱۶ میلیارد ریال کالای قاچاق را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: در عملیات مأموران پلیس در شهرستان قائنات یک باند بزرگ مواد مخدر متلاشی و در بازرسی از ۲ خودروی سواری، ۹۲۰ کیلوگرم حشیش و ۱۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

ناصر فرشید اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم و خانمان‌سوز مواد مخدر، مأموران انتظامی پاسگاه "بیهود" شهرستان قائنات هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به رانندگان خودروها دستور ایست دادند.

وی افزود: رانندگان خودرو با بی‌توجهی به فرمان ایست مأموران به سرعت از محل متواری شدند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها متواری شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در این عملیات نیروی انتظامی ۴ قاچاقچی را دستگیر کردند.

انفجار مواد محترقه یک کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: انفجار مواد محترقه در یک مرکز تهیه غذا واقع در یکی از محله‌های شهر همدان منجر به مرگ یک نوجوان و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شد.

جمشید باقری افزود: گزارش یک مورد انفجار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و پس از حضور مأموران کلانتری مشخص شد که صدای مهیب ناشی از انفجار مواد محترقه دست‌ساز بوده است.

وی اظهار کرد: این انفجار منجر به مرگ یک نوجوان ۱۸ ساله و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شده که مصدومان توسط عوامل اورژانس به مرکز سوختگی واقع در بیمارستان بعثت منتقل شدند.

مرگ مشکوک ۳ سرنشین خودرو سواری

فرمانده انتظامی دامغان گفت: ۳ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری در نزدیکی روستای گَز شهرستان دامغان به طور مشکوکی فوت کردند.

سیدرضا علوی افزود: پیش از حضور عوامل پلیس، تیم‌های امدادی با حضور در محل حادثه اقدام به انجام اقدامات پیش بیمارستانی برای احیای این افراد کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع برف و کولاک و بوران شدید این سرنشینان برای استراحت اقدام به پارک خودرو در حاشیه جاده کرده و برای در امان ماندن از برف، سرما و بوران شب گذشته داخل خودرو گاز پیک نیک را روشن می‌کنند و احتمال دچار گازگرفتگی شدند.

انفجار گلوله جنگی موجب مرگ یک نفر شد

انفجار گلوله جنگی باقیمانده از جنگ تحمیلی در شهر چم گلک اندیمشک موجب مرگ یک نفر شد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک با بیان اینکه این حادثه در محل سکونت فردی که در زمینه جمع‌آوری ضایعات فعالیت داشت رخ داد، افزود: برشکاری گلوله توپ جنگی باقی مانده از جنگ در شهر چم گلک باعث این حادثه شد.

کریم صحرای با بیان اینکه پس از بررسی صحنه و انجام تحقیقات مشخص شد صاحب منزل در زمینه جمع‌آوری ضایعات و آهن آلات فعالیت داشته است، گفت: فرد در حال برشکاری بر روی گلوله توپ جنگی بوده که گلوله منفجر شده است.

سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۱ فقره سرقت در ارومیه شناسایی و دستگیر شد.

ایرج حسن‌خانی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم‌های کابل برق در ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با انجام تحقیقات لازم و کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند تا سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

بیش از ۱۶ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال کالای قاچاق در پلدشت کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

مسعود خرم نیا افزود: در پی اطلاع مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص حمل محموله ترانزیتی غیر قانونی کالای قاچاق توسط یک دستگاه تریلی به سمت پلدشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم و با به‌کارگیری منابع خبری و پس از هماهنگی با مراجع قضائی موفق شدند این تریلی را شناسایی و آن را توقیف کنند.

کد خبر 481063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.