۵ ساعت‌ هوشمند برتر جهان را بشناسید

پنج ساعت‌هوشمند برتر شامل سامسونگ Gear S3، موتورولا Moto 360 نسل سوم، Fossil Sport، سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ و Ticwatch Pro می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت‌های هوشمند ابزارهای کاربردی هستند که قابلیت‌های زیادی دارند و به عنوان گجت پوشیدنی شناخته می‌شوند. در سال جاری شاهد معرفی ساعت‌های هوشمند متعددی توسط شرکت‌های مختلف مانند سامسونگ، اپل، هواوی و شیائومی بوده‌ایم. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

سامسونگ Gear S3

شرکت سامسونگ در ساعت هوشمند Gear S3 از صفحه نمایش ۱.۳ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۳۶۰ * ۳۶۰ پیکسل استفاده کرده است. یکی از نقاط قوت نمایشگر این ساعت روشنایی بالای تصویر آن است که باعث می‌شود کاربران بتوانند در زیر نور مستقیم آفتاب محتوای نمایش داده شده روی آن را به راحتی بخوانند. مقدار روشنایی این نمایشگر قابل تنظیم است و با توجه به شرایط محیطی مختلف می‌توان میزان روشنایی آن را تنظیم کرد. ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 به پردازنده اگزینوس ۷۲۷۰ مجهز شده است که دارای دو هسته با فرکانس یک گیگاهرتز است. این محصول به اتصالات وای فای، بلوتوث نسخه ۴.۲، GPS و NFC مجهز شده است همچنین ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم عامل تایزن در اختیار کاربران قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که می‌تواند تا دو روز پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

۵ ساعت‌ هوشمند برتر جهان را بشناسید

موتورولا Moto 360 نسل سوم

ساعت هوشمند موتورولا Moto 360 نه تنها طراحی جذابی دارد و کیفیت بالایی برای آن در نظر گرفته شده است، بلکه از سخت افزار جالبی بهره می‌برد و ویژگی‌های پیشرفته‌ای نیز در آن به کار رفته است. این ساعت هوشمند به پردازنده اسنپدراگون Wear3100 مجهز شده که عملکرد بسیار خوبی دارد همچنین حافظه رم آن نیز یک گیگابایت است. سیستم عامل به کار رفته در این گجت Android Wear است. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند موتورولا Moto 360 می‌توان به GPS داخلی و نرم افزارهای سلامتی اشاره کرد. بنابراین قادر است به راحتی با نرم افزار Moto Body فعالیت‌های فیزیکی افراد را که شامل مسیر پیموده شده، سرعت و سایر اطلاعات می‌شود ردیابی کند.

ساعت هوشمند Fossil Sport

شرکت Fossil اکنون چهارمین نسل از ساعت‌های هوشمند خود را روانه بازار کرده است. به نظر می‌رسد این محصول بهترین ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS باشد که امروز در بازار یافت می‌شود. ساعت هوشمند Fossil Sport که وزن بسیار سبکی دارد، به تراشه اسنپدراگون ۳۱۰۰ مجهز شده است. محصول ذکر شده از قابلیت‌های اتصال Wi-Fi، بلوتوث، NFC و GPS پشتیبانی می‌کند. تمام سنسورهای لازم و معمول نیز در این ساعت وجود دارند؛ یکی از این سنسورها قادر است ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کند. انرژی مورد نیاز این گجت پوشیدنی با استفاده از یک باتری ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که تقریباً یک روز شارژدهی کامل دارد.

۵ ساعت‌ هوشمند برتر جهان را بشناسید

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ در دو مدل ۴۲ و ۴۴ میلی متری و دو جنس آلومینیومی و استیل ضد زنگ ساخته شده است. این ساعت مانند نسل قبلی خود با پردازنده دو هسته‌ای اگزینوس ۹۱۱۰ با رم ۷۶۸ مگابیتی وارد بازار شده است؛ البته حافظه رم مدل LTE این ساعت ۱.۵ گیگابایت است. به کمک این گجت پوشیدنی می‌توان ۳۹ فعالیت ورزشی را به صورت دستی پیگیری کرد علاوه بر این گجت جدید می‌تواند روند ورزش‌هایی مانند شنا، دوچرخه سواری و دو را به صورت خودکار ردیابی کند. گزارش فشار خون در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲، ویژگی بسیار مهمی به شمار می‌آید که در کمتر ساعت هوشمندی خواهیم دید. از زمان رونمایی از نسخه اول گلکسی واچ، سامسونگ با دانشگاه کالیفرنیا، جهت تحقیق و توسعه در مورد سنجش فشار خون از روی مچ دست افراد همکاری دارد. تشخیص خواب، دیگر ویژگی مهم اکتیو ۲ به شمار می‌آید. این محصول قادر است زمان دقیق خواب و بیدار شدن کاربر و مراحل خواب او را به منظور بهبود کیفیت خواب تشخیص دهد. مدل ۴۴ میلی متری این ساعت دارای باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی است که تا سه روز شارژدهی دارد. مدل ۴۲ میلی متری آن نیز دارای یک باتری ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی است.

ساعت هوشمند Ticwatch Pro

شرکت موبوی (Mobvoi) تولیدات محدود اما بسیار با کیفیتی دارد. یکی از محصولات محبوب این شرکت ساعت هوشمند Ticwatch Pro نام دارد. این ساعت دارای دو صفحه نمایش است که روی همدیگر قرار گرفته‌اند. صفحه نمایش اصلی AMOLED دارای رزولوشن ۴۰۰ * ۴۰۰ است و تصاویر با کیفیتی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت بر اساس گواهی IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. این محصول به سیستم عامل WearOS گوگل مجهز شده و دارای سنسورهای گوناگونی برای سلامت و تناسب اندام کاربران است. ساعت هوشمند Ticwatch pro به امکاناتی مانند NFC، GPS و بلوتوث مجهز شده و تراشه به کار رفته در آن اسنپدراگون Wear2100 است.

کد خبر 481061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.