عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ اسفندماه

در این بسته خبری از اجرای طرح عابریار در قزوین تا بهره‌برداری از دومین شهرک بازیافت استان سمنان در شاهرود و نمک پاشی و برف روبی معابر قروه را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

طرح استقبال از بهار در مناطق شهری بیرجند اجرایی می‌شود

امیر ابراهیم زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند با بیان اینکه ساماندهی و زیبا سازی فضاهای شهری موجب ایجاد نشاط و سر زندگی در شهروندان می‌شود، تصریح کرد: در آستانه سال نو و در راستای ایجاد فضای بصری مناسب و زیباسازی فضاهای عمومی، اقدامات متعددی در برنامه ریزی‌های این سازمان در قالب طرح استقبال از بهار لحاظ شده است و گلکاری و گل آرایی سطح شهر چشمگیرتر از سال‌های گذشته انجام می‌شود.

اجرای طرح عابریار در آستانه نوروز ۱۴۰۰

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در آستانه نوروز ۱۴۰۰ به منظور آموزش و یادآوری قوانین ترافیکی به شهروندان به ویژه کودکان، طرح "عابریار" در تقاطع‌های شهر برگزار می‌شود.

حضور به موقع آتش نشان قائم شهری مانع از انفجار تانکر حامل نفتا شد

با نظارت مستقیم مهدی کیانوش، رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قائم شهر، آتش نشانان این سازمان با حضور به موقع و ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی از آسیب بیشتر به تانکر حامل نفتا و انفجار آنکه موجب خسارات گسترده و جبران‌ناپذیر می‌شد، جلوگیری کردند.

صدور پروانه ساختمانی رایگان در سی‌سخت

علی فرد، شهردار سی سخت گفت: نخستین پروانه ساختمانی زلزله زدگان سی سخت برای تسریع در بازسازی منازل آسیب دیده صادر و تحویل متقاضی شد.

مراحل آماده سازی المان‌های نوروزی در ساری

به همت واحد زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز و دوایر زیباسازی شهرداری ساری در مناطق سه گانه مرکز استان، نصب المان‌های نوروزی در راستای ارتقای کیفیت منظر، هویت بخشی به فضای شهری و تقویت و شادابی حال و هوای نوروزی در سطح شهر در حال انجام است.

رفع ۸ مورد آب‌گرفتگی در سبزوار

فریدون نقابی، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: با اعلام هشدارهای قبلی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل‌آسا و هشدار قرمز، مدیریت بحران شهرداری در آماده‌باش کامل قرار گرفت و بلافاصله بعد از شروع بارندگی، اعضای ستاد مدیریت بحران در قالب کارگروه‌های چهارگانه به ستاد بحران فراخوانده شدند تا با همکاری سایر همکاران خود در شهرداری آب گرفتگی‌های رخ داده را رفع کنند.

بهره برداری از دومین شهرک بازیافت استان سمنان در شاهرود

امیر عرب اسماعیلی، معاونت خدمات شهری شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه دومین شهرک بازیافت استان سمنان در شاهرود به زودی به بهره برداری می‌رسد، گفت: در این شهرک، تمامی حوزه‌های بازیافت و ضایعات مستقر در سطح شهر جانمایی خواهند شد.

انجام عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی معابر سطح شهر قروه

در پی بارش نزولات آسمانی در شبانه روز گذشته مجموعه خدمات شهری شهرداری قروه با استفاده از کلیه نیروهای خود نسبت به برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر سطح شهر اقدام نموده و این عملیات از شب تا صبح امروز ادامه داشته است.

روزانه ١٨٠ تن زباله وارد سایت پسماند ایرانشهر می‌شود

وراحمد درخوش، شهردار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: روزانه به طور میانگین ۱۸۰ تن زباله وارد سایت پسماند این شهرستان می‌شود که با توجه به مشترک بودن این سایت با شهر بمپور، محمدان و دهیاری‌های اطراف از این زباله‌ها مقدار بسیار کمی قابلیت بازیافت را دارد.

رنگ آمیزی دیوارهای وحیدیه

واحد زیباسازی شهرداری وحیدیه رنگ آمیزی دیوارهای شهر را جهت تغییر فضا و نمای شهر به مناسبت استقبال از سال جدید و نوروز ۱۴۰۰ انجام می‌دهد.

کد خبر 481036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.