کسب عنوان پایان نامه برتر توسط دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان

در حاشیه هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید، از دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان صاحب پایان نامه برتر سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۹ مهندسی ساخت و تولید ایران تجلیل شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، محمد احمدی، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید دانشگاه صنعتی اصفهان با ارائه پایان نامه با عنوان"طراحی و ساخت دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک و بررسی پارامترهای مؤثر بر ماشین کار" برگزیده این بخش از کنفرانس بین الملی مهندسی ساخت و تولید ایران شد.

دستگاه ماشین کاری آلتراسونیک Ultrasonic Machining(USM) که به طور انحصاری در دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و ساخته شده است برای سوراخ کاری قطعه کارهایی با سختی بیشتر از 40HRC استفاده می‌شود.

به گزارش ایمنا، هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید ایران نیمه اسفندماه ۱۳۹۹ به صورت غیرحضوری به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

برگزاری نشست‌های تخصصی علمی و صنعتی، ارائه سخنرانی‌های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی از دیگر برنامه‌های هفدهمین همایش ملی و ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی ساخت و تولید ایران بود.

کد خبر 480984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.