اولویت تعیین تکلیف نیروهای شرکتی با شهرداری کلانشهرها است

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: اولویت تعیین تکلیف وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری با کلانشهرها است.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: از سال ٩٠ برای تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری اقدام خاصی انجام نشده بود، اما در دو سال گذشته تلاش‌های زیادی برای یک التزام بخشی، قوام بخشی و ایجاد آرامش در نیروهای پرسنلی شهرداری‌ها انجام شد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری سازمان امور استخدامی در مرحله اول ۱۲ هزار و ٤٠٠ مجوز تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی گرفته شد، اما قطعاً با این میزان مجوز کار تمام نمی‌شود.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطرنشان کرد: همچنین برای نخستین بار در بودجه ١٤٠٠ کشور در بحث نیروی انسانی مقرر شده که وزارت کشور ظرف دو ماه آئین نامه‌ای در حوزه استخدامی آماده کند و در واقع همین التزام بخشی را در این مورد نیز داشته باشیم.

جمالی‌نژاد عنوان کرد: در کنار انجام مجوز تبدیل وضعیت ۱۲ هزار و ٤٠٠ نفر تلاش می‌شود تا اوایل سال آینده آئین نامه هم آماده و ابلاغ کنیم.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین نوید داد که بخش زیادی از نیروهای شرکتی شهرداری‌ها تا سال آینده با تبدیل شدن به نیروی قراردادی، تعیین تکلیف می‌شوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 480968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.