شهروندان در ایام پایانی سال از مراجعه به باغ رضوان خودداری کنند/ تداوم محدودیت‌های کرونایی

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: شهروندان در ایام پایانی سال با توجه به تداوم محدودیت‌های کرونایی از مراجعه به باغ رضوان خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام امیرعباس عابدینی با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی و یکی از رسوم مردم منطقه مبنی بر زیارت اهل قبرستان، اظهار کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌شود با توجه وضعیت شیوع کرونا و اوج‌گیری روند ابتلاء در شهر از هرگونه مراجعه به باغ رضوان خودداری کنند.

وی افزود: پرسنل شهرداری در سازمان آرامستان‌ها بر مبنای عمل به مصوبات ستاد استانی کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنترل سخت‌گیرانه در ورودی‌های باغ رضوان اعمال خواهند کرد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: همچنین درباره متوفیان باید یادآور شویم که پرسنل این سازمان، اجازه حضور بیش از ۳۰ نفر از نزدیکان و اقوام درجه یک را برای مراسم تشییع و خاکسپاری نخواهند داد.

عابدینی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با توجه به امکانات فراهم شده از سوی سازمان فناوری اطلاعات به صورت مجازی از طریق سامانه و یا اپلیکیشن آرامستان‌ها، قبور عزیزانشان را به صورت مجازی زیارت و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

منبع: فارس

کد خبر 480927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.