اهدای ۳۰ تبلت به فرزندان زندانیان در طرح پویش نذر هشتم

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: ۳۰ تبلت در قالب طرح نذر هشتم تهیه شد و به فرزندان مددجویان نیازمند اهدا شد تا فرزندان در حال تحصیل آن‌ها برای شرکت در کلاس‌های آنلاین درس با مشکل مواجه نشوند.

محمود ضیایی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به همت انجمن حمایت زندانیان استان اصفهان و از طرف خیرین نیک اندیش تعدادی سیسمونی برای فرزندان زندانیان نیازمند اختصاص داده شد تا بدین وسیله موجبات شادی این خانواده‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پویش نذر هشتم توسط انجمن حمایت زندانیان در استان اصفهان، افزود: ۳۰ تبلت نیز در قالب طرح نذر هشتم تهیه و به فرزندان مددجویان نیازمند اهدا شد تا فرزندان در حال تحصیل زندانیان به دلیل برگزاری آنلاین کلاس‌های درس با مشکل مواجه نشوند.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: خانواده افرادی که مرتکب جرم و بزه شده‌اند بدون هیچ گناهی به سبب آثار سو ناشی از زندانی شدن نان‌آور خانواده شرایط و روزگار سختی را به ویژه در حوزه اقتصادی طی می‌کنند از این رو انجمن‌های حمایت از زندانیان سراسر استان اصفهان بیش از ۲ هزار و ۲۶۰ نفر از خانواده زندانیان را تحت پوشش خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: هزینه‌های روزمره زندگی، تحصیل فرزندان، بهداشت و درمان این روزها برای بسیاری از خانواده‌های زندانیان نیازمند که سرپرست آنان روزهای حبس راطی می‌کند با سختی دو چندان تأمین می‌شود و با توجه به اینکه در ایام آغاز سال جدید هستیم امیدواریم مردم نوع دوست و خیر استان اصفهان با همدلی بیشتر در مسیر رفع نیازهای خانواده‌های نیازمند زندانیان گام بردارند.

ضیایی فرد عنوان کرد: همت بلند مردم استان اصفهان در گره‌گشایی از نیازمندان زبانزد خاص و عام بوده و چنانچه از خانواده‌های نیازمند زندانیان که جزو ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند دستگیری کنند علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، مشکلات خانواده زندانیان کاهش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک‌های خیران و آحاد مردم نیک اندیش زندانیان جرایم عمد دوباره به آغوش خانواده بازگردند و به جای گذران ایام در زندان در خانه مهر پدری را نثار فرزندانش کنند چرا که بسیاری از آن‌ها تنها به واسطه یک اتفاق غیرعمد امروز نام زندانی را با خود همراه دارند.

کد خبر 480858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.