۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
رونالدو به رئال بازمی‌گردد؟

مدیربرنامه «کریستیانو رونالدو» درخصوص احتمال بازگشت مرد پرتغالی به سانتیاگو برنابئو، با باشگاه رئال مادرید وارد مذاکره شده است.

به گزارش ایمنا، به دنبال افتضاح یووه در دیدار برابر پورتو در لیگ قهرمانان و حذف به دست نماینده پرتغالی، گزارش‌هایی مبنی بر بازگشت احتمالی رونالدو به مادرید منتشر شد.

یوونتوس باوجود پیروزی سه بر دو برابر پورتو در مجموع به تساوی چهار بر چهار رسید و به دلیل گل زده کمتر در خانه حریف از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه یافت.

رونالدو هدف آماج انتقادات قرار گرفت به ویژه به دلیل عملکرد ضعیف و ناتوانی در گل زدن در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آن برای نخستین بار در ۱۵ سال اخیر و البته بابت اشتباه مستقیم وی در گلی که «سرخیو اولیویرا» از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

«فابیو کاپلو» در خصوص اشتباه رونالدو گفته بود: کریستانو رونالدو در دیواره دفاعی پرید و چرخید؛ بازیکنانی که در دیواره دفاعی می‌ایستند نباید از برخورد توپ بترسند. این یک اشتباه توجیه ناپذیر است و هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست.

شکست برابر پورتو ناکامی دیگری بود برای یووه در لیگ قهرمانان پس از پیوستن رونالدو به این تیم در سال ۲۰۱۸؛ یعنی زمانی که امیدها با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی بانوی پیر روی فوق ستاره رئال مادرید برای رساندن تورینی‌ها به قهرمانی اروپایی، بسیار بالا بود.

به دنبال تشدید انتقادات از رونالدو، گمانه زنی‌ها در مورد تصمیم یووه برای فروش وی نیز بالا گرفت و حتی مدیرعامل اسبق بیانکونری این تیم را نسبت به فروش حتمی رونالدو تهییج کرد.

درصورتی که رونالد قصد جدایی از یووه را داشته باشد، آنگاه بازگشت به رئال یکی از گزینه‌های محتمل روی میز خواهد بود.

و براساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، «خورخه مندس» مدیربرنامه رونالدو به منظور گفت‌وگو در مورد احتمال بازگشت رونالدو به برنابئو، با مقامات تیم مادریدی تماس گرفته است.

بازگشت رونالدو به مادرید بی‌شک برای هواداران رئال بسیار خوشایند خواهد بود.

کد خبر 480848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.