استفاده از جوانان توانمند رمز موفقیت نامی‌نو بوده است

سرمربی تیم فوتسال نامی نو گفت: بازیکنان در تمرین با جان و دل کار می‌کنند و انگیزه‌های زیادی دارند. سعی می‌کنم خودم را به‌روز نگهدارم زیرا امسال برای من چالشی ایجاد شده است، اما باید با بازیکنان خودم را به تیم‌های بزرگ‌تر معرفی کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهناز آشتیانی بعد از پیروزی سه بر صفر نامی نو مقابل هیئت فوتبال رودان اظهار کرد: بازی خوبی بود، در این مسابقه فضاهای بسیاری داشتیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. بازیکنان تمامی نکات فنی که به آن‌ها گفته بودیم را اجرا کردند؛ بازی تنها ۳ گل داشت، اما موقعیت‌های زیادی داشتیم که به خاطر بی تجربگی بازیکنان و جوان‌گرایی به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: هفته‌های ابتدایی توانایی ایجاد موقعیت را نداشتیم و امروز بازیکنی در زمین بود که تنها ۱۷ سال داشت، بازیکنان جوان تا بخواهند شرایط ایده‌آل به دست آورند زمان می‌برد. در بازی امروز توانستیم موقعیت‌های زیادی را خلق کنیم که نشان از خواستن بازیکنان است به همین خاطر به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتسال نامی نو با بیان اینکه نامی‌نو با جوان‌گرایی که انجام داده فصل را به خوبی به پایان می‌رساند، تصریح کرد: امروز از تمامی بازیکنانم در زمین استفاده کردم و آنها هم عملکرد خوبی داشتند. تمرینات ما بر اساس تاکتیک تیم حریف است به همین خاطر در هفته دو روز تمرین پرفشار با بازیکنان داریم.

آشتیانی مقدم اضافه کرد: بازیکنان در تمرین با جان و دل کار می‌کنند و انگیزه‌های زیادی دارند. سعی می‌کنم خودم را به‌روز نگهدارم زیرا امسال برای من چالشی ایجاد شده و باید با بازیکنان خودم را به تیم‌های بزرگ‌تر معرفی کنم.

کد خبر 480818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.