نسبت به بازی رفت مقابل نامی نو عملکرد بهتری داشتیم

مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال رودان گفت: به هدفی که داریم تا اینجای کار رسیدیم؛ در بازی رفت مقابل نامی نو شش گل دریافت کردیم، اما در این بازی تعداد گل خورده ما کمتر شد و بهتر بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اورینب سالاری پس از شکست سه بر صفر هیئت فوتبال رودان مقابل نامی نو اظهار کرد: بازی خوب و پایاپا بود، حریف از موقعیت‌های خود استفاده کرد ولی بازیکنان ما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتند. برای پیروزی در این بازی انگیزه زیادی داشتیم زیرا دور رفت بازی را واگذار کرده بودیم و می‌خواستیم جبران کنیم، اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما تمرکز نداشتند، در بازی رفت باختیم در حالی که باید این بازی را می‌بردیم و به همین جهت روی بازیکنان فشار بود. نامی نو چندسال در لیگ بازی کرده و بازیکنان خوبی دارد ولی ما اولین دوره حضورمان در لیگ برتر است که بیشتر بازیکنان تجربه ندارند، اما از آنها راضی هستم زیرا خوب کار کردند.

مربی تیم فوتسال هیئت فوتبال رودان با بیان اینکه تیم‌هایی که برای اولین بار در لیگ برتر شرکت می‌کنند می‌خواهند در لیگ باقی بمانند، تصریح کرد: به هدفی که داریم تا اینجای کار رسیدیم، البته در بازی رفت مقابل نامی نو شش گل دریافت کردیم، اما در این بازی تعداد گل خورده ما کمتر شد و بهتر بازی کردیم. برای نیم فصل دوم هم راضیه پرسه، بازیکن اصفهان را در اختیار گرفتیم که سابقه بازی در لیگ برتر را دارد.

سالاری اضافه کرد: ۳ گلر خوب و هم سطح داریم که در یک بازی از سه نفر آنها استفاده کردیم.

کد خبر 480816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.