بروکراسی اداری مانع کارآفرینی برای جوانان است

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت گفت: آبادانی هر منطقه به دست جوانان آن منطقه ایجاد می‌شود، جوانان این شهرستان اهل کار هستند اما وقتی که برای ایجاد کار ورود پیدا می‌کنند با بروکراسی اداری عزت نفس آن‌ها خرد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه نماز جمعه این هفته شهر بوئین میاندشت با گرامیداشت روز شهدا، اظهار کرد: برای اینکه از قافله شهدا عقب نمانیم باید در مسیر شهدا قدم برداریم که البته این توفیق بزرگی است.

وی افزود: ایستادگی در مقابله با دشمنان به مفهوم دلبستگی به انقلاب است که بصیرت لازمه این امر مهم است، عصر کنونی با عصر پیامبر (ص) متفاوت نیست، لذا لازم است که برای ضربه زدن به دشمنان از اسلام حمایت کنید.

امام‌جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه مسئولی که نگاه توسعه‌محور به مناطق محروم ندارد در مسیر انقلاب حرکت نکرده است، گفت: برخی مسئولان استانی در سفر به شهرستان بوئین میاندشت به بهانه‌های مختلف حقوقی مثل اجرای پروژه‌های دامداری را سلب می‌‎کنند، وقتی حق دامداری، احداث گلخانه، احداث واحدهای صنعتی و سد نداریم چه کنیم؟

اسکندری افزود: شهرستان‌های همجوار دو سد دارند و از آب این منطقه برداشت می‌کنند، اما کشاورزان بوئین میاندشت اجازه برداشت آب منطقه خودشان را ندارند، کشاورز اعتراض می‌کند، می‌گویند در مسیر انقلاب حرکت نمی‌کنی، آیا اعتراض به ظلم به منطقه محروم در مسیر انقلاب حرکت نکردن است؟

وی با اشاره به اینکه کار کردن به انسان عزت و کرامت می‌بخشد و روحیه تنبلی را از انسان می‌زداید، گفت: آبادانی هر منطقه به دست جوانان آن منطقه ایجاد می‌شود، جوانان این شهرستان هم اهل کار و تلاش هستند، اما وقتی که برای ایجاد کار ورود پیدا می‌کنند با بروکراسی اداری و قوانین سخت عزت نفس آن‌ها را خرد می‌کنند.

کد خبر 480812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.