نامی نو ۳ _ هیئت فوتبال رودان صفر/ یاران آشتیانی در اصفهان به پیروزی رسیدند

تیم فوتسال نامی نو در هفته نهم لیگ برتر فوتسال میزبان هیئت فوتبال رودان بود که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود نامی نو تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _ ۲۲ اسفند ماه _ تیم فوتسال نامی نو در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان میزبان تیم هیئت فوتبال رودان بود که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود یاران نامی‌نو به پایان رسید.

دیدار تیم‌های نامی نو و هیئت فوتبال رودان

ورزشگاه: امام علی (ع)

اسامی تیم نامی نو: شیرینی اسماعیلی، مهدیه محمود نیا، الهام عسگری، مهناز علیزاده، ام الکلثوم اسماعیلی زاده، مهشاد امیری، راحله رفیعی، یلدا تاجیک، نازنین استکی فر، مینا بیگی، ستاره محمدی، مهشید محجوب.

سرمربی: مهناز آشتیانی

اسامی تیم هیئت فوتبال رودان: فاطمه ارزیاب، آدینه حسن زاده، فریده رهی، مریم حکمتی، مهسا باقری، راضیه پرسه، زهرا غلامی، وجیهه صادقی، سمانه رحیمی، فاطمه فتحی، مژگان مهدی زاده، فائزه عباسی.
سرمربی: منصوره جعفر پور.

کارت زرد: _

کارت قرمز: _

گل‌ها:
نامی نو: مهناز علیزاده (دقیقه ۶)، الهام عسگری (دقیقه ۱۱)، اسماعیلی زاده (دقیقه ۳۳).

شرح بازی:

در نیمه اول تا دقیقه شش هر دوتیم پایاپای پیش رفتند تا اینکه مهناز علیزاده با یک شوت زیبا دروازه هیئت فوتبال رودان را بازکرد. هیئت فوتبال رودان برای جبران گل خورده تلاش کرد، اما بازیکنان این تیم نمی‌توانستند شوتی خطرناک به سمت دروازه نامی نو بزند. الهام عسگری دقیقه یازده گل دوم نامی نو را به ثمر رساند، این تیم موقعیت‌هایی داشت که با عکس العمل خوب دروازه بان هیئت فوتبال رودان رو به رو بود و در نهایت این نیمه با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم بازیکنان نامی نو عملکرد خوبی داشتند و مهناز آشتیانی از همه بازیکنان خود در این رقابت استفاده کرد. دقیقه ۳۳ اسماعیلی زاده برای سومین بار دروازه هیئت فوتبال رودان را باز کرد و دیگر موقعیت‌های نامی نو توپ به تیر دروازه می‌خورد یا دروازه بان عکس العمل خوبی داشت که این بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۸: بازیکن نامی نو می‌رفت که دروازه خالی هیئت فوتبال رودان را باز کند، اما دیگر بازیکن نامی نو روی بی دقتی توپ را از خط دروازه حریف بیرون کشید.

دقیقه ۱۰: شوت بازیکن هیئت فوتبال رودان با اختلاف کم از کناره دروازه نامی نو به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: شوت الهام عسگری را دروازه بان هیئت فوتبال رودان در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۵: شوت مهناز علیزاده را دروازه بان هیئت فوتبال رودان با عملکردی خوب در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۶: یلدا تاجیک روی پاس خوب هم تیمی خود با دروازه بان هیئت فوتبال رودان تک به تک شد که با عکس العمل خوب دروازه بان حریف رو به رو بود.

دقیقه ۱۷: شوت ستاره محمدی با برخورد به تیر دروازه هیئت فوتبال رودان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: بازیکن نامی نو در موقعیت تک به تک با دروازه بان هیئت فوتبال رودان قرار گرفت که بازهم با دخالت مدافع تیم حریف همراه بود.

شرح گل:

دقیقه ۶: بازیکنان نامی نو روی یک کار تیمی به دروازه هیئت فوتبال رودان رسیدند که مهناز علیزاده با یک شوت زیبا و دقیق از بیرون محوطه جریمه گل نخست این دیدار را برای نامی نو به ثمر رساند.

دقیقه ۱۱: مهناز علیزاده در موقعیت تک به تک با دروازه بان هیئت فوتبال بود که دفاع تیم حریف روی پای مهناز آمد و این بازیکن پاسی به الهام عسگری داد که او هم با یک شوت دقیق گل دوم نامی نو را وارد دروازه هیئت فوتبال رودان کرد.

دقیقه ۳۳: نازی استکی فر شوتی به سمت دروازه هیئت فوتبال رودان زد که توسط دروازه بان برگشت داده شد و توپ برگشتی را اسماعیلی زاده به گل سوم نامی نو تبدیل کرد.

کد خبر 480799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.