توسعه اصفهان مرهون همراهی شهروندان و درایت مدیران است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در کنار خودمان مردمی را داریم که پا به پای مدیریت شهری گام بر می‌دارند و هرکجا فراخوان شدند به کمک ما آمده و با راهنمایی‌ها و پیشنهادات خود همواره گام‌های مؤثری را برای اعتلای شهر برداشته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز _جمعه ۲۲ اسفند ماه ۹۹ _ در آئین بهره برداری و رونمایی از طرح‌های حوزه فضای سبز و ارتباطات ناژوان اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری اصفهان این بوده که شهر مجموعه هماهنگی است که تمام مسائل آن باید در کنار هم پیش رود چراکه غفلت از هر بخشی می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

وی افزود: هماهنگی بین برنامه‌ها که منجر به اتفاقات بزرگ و خوشایند در شهر شده، حاصل مدیریت، درایت و همفکری مدیران شهری است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هیچ اقدامی در شهر از چشم مدیریت شهری پنهان نیست، تأکید کرد: امروز مدیریت شهری نگاهی توسعه محور به مسائل دارد و علاوه بر اینکه چرخ عمران در شهر می چرخد و شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، به مباحث زیست محیطی، حمل و نقل، فرهنگی و اجتماعی نیز توجه می‌شود چرا که این مهم ضرورت مدیریت شهر بوده است، البته نگاه حاکم بر مجموعه مدیریت شهری منجر به رضایت شهروندان نیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه شهروندان انتظار دارند شهر به بهترین نحو ممکن اداره شود و مدیران شهری در این مسیر به تمام گروه‌های جامعه توجه ویژه داشته باشند.

نصراصفهانی ادامه داد: اگر اصفهان را به شهر دوستدار کودک می‌شناسیم باید زمینه حضور مؤثر کودکان را در شهر نیز فراهم کنیم و اگر از این شهر به عنوان دوستدار سالمند یا معلولان یاد می‌کنیم حکایت از آن دارد که باید در تمام بخش‌ها فعال باشیم؛ البته در کنار خودمان مردمی را داریم که پا به پای مدیریت شهری گام بر می‌دارند و هرکجا فراخوان شدند به کمک ما آمده و با راهنمایی‌ها و پیشنهادات خود همواره گام‌های مؤثری را برای اعتلای شهر برداشته اند.

وی با بیان اینکه در خصوص فضای یک هزار و ۲۰۰ هکتاری ناژوان مأموریت ویژه ای تعریف شده و در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ و بودجه سال آینده مورد توجه قرار گرفته است، گفت: اقدام خوبی که با پیشنهاد مدیریت شهری و با همکاری شورای شهر اتفاق افتاد تعیین عوارض تولید اکسیژن و توسعه فضای سبز بود که ارابه ناژوان را به حرکت انداخت؛ اگر زمانی ناژوان برای انجام آزادسازی‌ها و تملک با مشکلات مالی مواجه بود امروز شرایط به گونه‌ای رقم خورده که منابع مالی موجود است و تنها در انجام توافق‌ها با مسائلی مواجه هستیم که البته حق و حقوق مالکان مورد توجه است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: مدیریت ناژوان بسیار سخت و دشوار است زیرا باید مأموریت‌های محوله را به خوبی انجام داده و مردم داری کنند؛ در ناژوان باید مدیریت به سمت و سویی پیش رود که قوانین شکسته نشود اما با خم کردن قوانین مشکلات موجود مردم برطرف شود.

کد خبر 480787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.