پرسپولیس با خریدهای جدید در کرمان

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که این روزها شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و به دنبال خط و نشان کشیدن برای حریفان در جام حذفی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در اولین رقابت خود در جام حذفی، امروز و از ساعت ۱۵ در کرمان به مصاف مس نوین این شهر خواهد رفت. سرخ‌پوشان تلاش می‌کنند با برد در این دیدار علاوه بر لیگ برتر به کسب جام در این رقابت‌ها نیز امید داشته باشند، این در حالی است که پرسپولیس با تساوی هفته گذشته خود برابر صنعت نفت آبادان رقابت تنگاتنگی را برای حفظ صدر جدول لیگ بیستم با سپاهان اصفهان تجربه می‌کند.

رادو به جای لک

بوژیدار رادو شوویچ گل کروات قرمزها جانشین حامد لک گلر در این بازی است، پیش بینی می‌شود کادر فنی پرسپولیس از گلر دوم خود در رقابت‌های حذفی استفاده کند تا به نوعی گلر کروات آنها نیز تجربه بازی در این رقابت‌ها را داشته باشد.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سعید آقایی و مهدی شیری چهار مدافع قرمزها برابر تیم کرمانی هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش شده و در بازی‌های اخیر آنها عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشته‌اند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با مس کرمان نوین، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، سیامک نعمتی و احسان پهلوان هستند، احمد نورالهی هافبک گلزن قرمزها باز هم تلاش می‌کند در این بازی گلزنی کرده و تیمش را به مرحله بعد رقابت‌ها ببرد.

مهاجمان

مهدی ترابی و شهریار مغانلو خریدهای جدید پرسپولیس در بازی این تیم در جام حذفی به میدان خواهند رفت، بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به احتمال فراوان این دو بازیکن در این دیدار فیکس خواهند بود و دیگر مهاجمان تیم در نیمه دوم به میدان خواهند رفت.

کد خبر 480764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.