رحمانی فضلی: با همه توطئه ها، به سلامت از ۹۹ عبور کردیم

وزیر کشور گفت: ترامپ نابخرد قصد داشت با تشدید فشارها و ایجاد موضوعات مختلف در ایران برگ برنده انتخاباتی برای خود ایجاد کند، ولی به فضل الهی بر خلاف خواست و نظر دشمن، کشور در سال ۹۹ به سلامت از این توطئه ها عبور کرد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا رحمانی فضلی، عصر پنجشنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹۹ طرح بزرگ شهرداری با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در سالن همایش‌های شهرداری قم، با بیان اینکه شأن ملت ایران بسیار بزرگ است اظهار کرد: با تشدید تحریم‌ها، برگزاری انتخابات آمریکا و فشارها و توطئه‌های مختلف، پیش بینی ما این بود که در سال ۹۹، سالی سخت را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بار اصلی مقاومت و استقامت در مقابل توطئه‌های دشمن به دوش مردم بود گفت: هر کاری برای خدمت به مردم انجام دهیم، نمی‌توانیم دِین خود را به آنها ادا کنیم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه استقامت و ایستادگی مردم موجب شد تا ترامپ به عنوان این شر بین‌المللی از صحنه خارج شود، گفت: شکست ترامپ، پیروزی ملت ایران بود و ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود، این عزت را در جهان رقم زدند که وظیفه مسئولان در قبال چنین مردمی، خدمت شبانه روزی است.

رحمانی فضلی در ادامه با بیان اینکه همه مدیون قم هستیم تصریح کرد: همه ما از لطف مردم قم، علما و مراجع عزیز و آستان قدس حضرت معصومه (ص) بهره برده‌ایم و متناسب با آن دینی به عهده داریم. رفع عقب افتادگی‌های استان متناسب با شئونات و جایگاه قم به عنوان یک استان بین‌المللی، وظیفه مسئولان در این زمینه را بسیار سنگین‌تر کرده است.

وی ادامه داد: با وجود همه محدودیت‌ها و به تعبیری خشکسالی بودجه‌ای، برای رفع مشکلات کشور تمام توان دولت به کار گرفته شده است. از محل اعتبارات کرونا، دولت مجوزی برای تأمین پنج هزار دستگاه اتوبوس و تعدادی واگن مترو از محل تهاتر نفت تصویب کرده است که امیدواریم با واردات قطعات این مهم محقق شود.

وزیر کشور با بیان اینکه برای تأمین واگن و اتوبوس برای قم سهم قابل توجهی قائل خواهیم بود گفت: برای خروج استان قم از تک شهرستانی، افزودن ۲ شهرستان به این استان در حال انجام است که این موضوع در کمیسیون سیاسی و امنیتی دولت تصویب شده و تلاش می‌کنیم تا انتهای دولت این مجوز صادر شود.

رحمانی فضلی ادامه داد: خروج قم از تک شهرستانی در توزیع جمعیت، اختصاص اعتبارات و ارائه خدمات نقش مهمی دارد.

منبع: ایسنا

کد خبر 480744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.