پیروزی بهمن مقابل نارسینا/ مشخص شدن قهرمان در بازی سوم

تیم بهمن با پیروزی ۷۴بر۷۳ مقابل مهرام، تعیین قهرمان لیگ امسال را به بازی سوم کشاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج شنبه ۲۱ اسفند ماه، لیگ برتر بسکتبال زنان در سالن بسکتبال آزادی تهران پیگیری شد. تیم بهمن با پیروزی ۷۴ بر ۷۳ مقابل مهرام، تعیین قهرمان لیگ امسال را به بازی سوم کشاند.

در کوارتر اول، بازی پایاپایی از دو تیم را شاهد بودیم. اما مهرام با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ کوارتر را به سود خود پایان داد. در کوارتر دوم، مهرام اشتباهات زیادی نشان داد و گروه بهمن با بازی بهتر و استفاده از اشتباهات مهران ۱۹ بر ۷ به برتری رسید. شاگردان طایرپور در مجموع نیمه نخست بازی را ۳۴ بر ۲۴ به سود خود پایان دادند.

در کوارتر سوم، هر دو تیم برای گرفتن بیشترین امتیاز به میدان آمدند و نمایش پایاپایی داشتند. گروه بهمن ۲۰ بر ۱۹ به پیروزی رسید.

در کوارتر چهارم، به علت حساسیت بازی و استرس بازیکنان، اشتباهات هر دو تیم افزایش یافت. گروه بهمن با هدایت فریناز طایرپور در این کوارتر افت زیادی داشت. مهرام با هدایت نیکا بیم لیک لی با نتیجه ۲۴ بر ۱۳ به پیروزی رسیدند تا بازی به اورتایم برود. الکساندرا بگنیسیچ و تینا عیساییان در این کوارتر به علت پنج اخطار شدن از بازی بیرون رفتند.

در اورتایم، تیم مهرام در اورتایم ۴ امتیاز و گروه بهمن ۷ امتیاز کسب کردند و گروه بهمن پیروز این بازی شد تا برای مشخص شدن قهرمان لیگ منتظر بازی سوم باشیم.

شادی عبدالوند ۱۷، الکساندرا بگنیسیچ ۱۶و ماریا آوجی ۱۵ امتیاز برای مهرام کسب کردند.

دلارام وکیلی از گروه بهمن با ۱۸ امتیاز و ۱۳ ریباند، دبل دبل کرد. تیلر دیر آمریکایی گروه بهمن با ۲۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

به گزارش ایمنا، برای مشخص شدن قهرمان لیگ برتر بسکتبال زنان، بازی سوم بین دو تیم مهرام و گروه بهمن جمعه ۲۲ اسفند برگزار می‌شود.

کد خبر 480742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.