نارسینا با شکست پالایش نفت به مقام سوم رسید

تیم نارسینا با نتیجه۸۳بر۷۶مقابل پالایش نفت آبادان پیروز شد و به جایگاه سوم لیگ امسال رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج شنبه ۲۱ اسفند ماه، لیگ برتر بسکتبال زنان در سالن بسکتبال آزادی تهران پیگیری شدو تیم نارسینا با نتیجه ۸۳ بر ۷۶ مقابل پالایش نفت آبادان پیروز شد و به جایگاه سوم لیگ امسال رسید.

در کوارتر اول، نارسینا بازی بهتری نسبت به پالایش نفت آبادان از خود نشان داد و دقت بازیکنان تیم باعث شد ۲۳ بر ۱۷ پیروز شوند.

در کوارتر دوم، شاگردان ندا عسگرنیا همچون کوارتر اول ظاهر شدند و اجازه ندادند دختران آبادان بیش از ۱۷ امتیاز بگیرند و با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند.

در کوارتر سوم، تیم پالایش نفت آبادان با نمایش عالی خود بازی را از چنگ نارسینا درآورد. دختران پالایش نفت با نتیجه ۲۶ بر ۱۴ در این کوارتر پیروز شدند و در امتیازات مجموع نیز از نارسینا با ۲ امتیاز پیشی گرفتند.

در کوارتر چهارم، هر دوتیم برای پیروزی به میدان آمدند و از گرفتن امتیاز پا پس نکشیدند. در دقایق پایانی کوارتر تیم صنعت نفت آبادان با بی دقتی‌هایی که داشت و پرتاب‌هایی که از دست داد و پیروزی را تقدیم تیم نارسینا کرد. شاگردان عسگرنیا در نارسینا ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند.

نارسینا با پیروزی در دو دیدار رفت و برگشت، مقام سوم لیگ برتر بسکتبال زنان را از آن خود کرد.

ایجه ئوما آجمبا از نارسینا با ۲۱ امتیاز و ۱۴ ریباند دبل دبل کرد. شوماری هریس از نارسینا ۲۶ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی را ثبت کرد همچنین یاسمن محمدی ۱۶ و آنیتا فتح اللهی ۱۲ امتیاز کسب کردند.

آیا ترائوره از پالایش نفت آبادان با ۱۴ امتیاز و ۱۱ ریباند دبل دبل کرد. فائزه شهریاری از پالایش نفت آبادان با ۲۸ امتیاز امتیاز آورترین بازیکن میدان شد

کد خبر 480741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.