قتل هولناک جوان ۱۹ ساله  در عروسی

به دام افتادن سارق حرفه‌ای، دستگیری باند متجاوزان به عنف و خفت‌گیری، بازداشت سارقان کابل‌های برق، کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک، قتل هولناک جوان ۱۹ ساله در عروسی و برخورد اتوبوس با کوه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد گلوانی فرمانده انتظامی چالدران آذربایجان غربی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در این شهرستان اقدامات پلیسی جهت شناسایی سارق یا سارقان در دستور انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دستگیری سارق این پرونده‌ها در کمترین زمان انجام شده است، اظهار کرد: این سارق به ۶ فقره سرقت از منازل، مغازه و موتور سیکلت اعتراف کرد. وی ادامه داد: این فرد بعد از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

گلوانی تصریح کرد: اموال کشف شده نیز بعد از طی مراحل قانونی و قضائی به مال باختگان برگشت داده خواهد شد.

دستگیری باند متجاوزان به عنف و خفت‌گیری

مجید عسگری جانشین فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر از دستگیری باند ۴ نفره متجاوز به عنف و خفت گیر در این شهرستان خبر داد.

وی از دستگیری باند ۴ نفره متجاوز به عنف و خفت گیر در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به تماس یکی شهروندان مبنی بر اینکه ۲ نفر موتور سوار مبادرت به خفت‌گیری کرده بودند در کمتر از ۳ روز یکی از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شد.

عسگری خاطرنشان کرد: اعضای این باند با استفاده از سلاح سرد در محله‌های خلوت اسلامشهر پول و اشیا قیمتی مردم را با تهدید بوسیله سلاح سرد به سرقت می‌بردند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اسلامشهر افزود: پس از دستگیری اولین عضو باند متهم به اعمال مجرمانه ۳ عضو دیگر باند اعتراف کرد که این اعضا نیز دستگیر شدند و ۲۰ مورد سرقت و زورگیری اعتراف کرده‌اند.

بازداشت سارقان کابل‌های برق

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی با ۲۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

محسن دالوند اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل فشار قوی در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۳ اهواز با راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس، محسوس، هدفمند و فعال ساعت ۲ نفر از سارقان ملبس به لباس شهرداری را با یک دستگاه موتورسیکلت هنگام سرقت سیم‌های برق مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: مأموران انتظامی برای دستگیری سارقان اقدام کردند، اما آن‌ها از محل متواری و پس از تعقیب و گریز فراوان و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، ۲ سارق از ناحیه کمر به پایین مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شدند.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری ۳ فروشنده قاچاقچی مواد مخدر زن در ساری خبر داد.

علیرضا ثقفی اظهار کرد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط ۳ سوداگر مرگ در ساری مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در ساری شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: ۱۰ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان کشف شد، این سوداگران مرگ که زن نیز بوده‌اند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

قتل هولناک جوان ۱۹ ساله در عروسی

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: جوانی ۱۹ ساله در یک نزاع دسته جمعی با ضربات چاقو در یک مراسم عروسی در یکی از محلات شهرستان سراوان به قتل رسید.

مرتضی جوکار افزود: بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان مذکور قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه قتل تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد که این جوان در مراسم عروسی، با فردی که از مدت‌ها قبل با وی اختلاف داشته برخورد و پس از مشاجره لفظی، درگیری بین آن‌ها آغاز می‌شود و طی آن فرد مذکور به اتفاق ۸ نفر از دوستانش به مقتول حمله‌ور و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و از محل متواری می‌شوند.

۷ مصدوم در برخورد اتوبوس با کوه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند و پس از انجام اقدامات درمانی لازم توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی گیلان و با کمک هلال احمر سریعاً به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

پیمان اسدی افزود: بر اساس گزارشات واصله ۸ نفر دیگر نیز بر اثر این حادثه به صورت شخصی به بیمارستان مراجعه کردند و مجموع ۱۵ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 480722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.