پروژه تهرانسر هویت و نماد اقدام ملی مسکن در کشور است

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه مسکن ملی تهرانسر بر اخذ کد نوسازی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: برای حل مشکلات انبوه سازان از ظرفیت های تعاملی و قانونی سازمان ملی زمین و مسکن بهره می بریم.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، امروز ۲۱ اسفند و همزمان با مبعث رسول از پروژه طرح اقدام ملی مسکن تهرانسر که در ۴ بلوک به مساحت ۶۰ هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجراست، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید، ضمن تاکید بر این مطلب که تهرانسر هویت و نماد اقدام ملی مسکن کشور است، گفت: در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، کیفی سازی و رعایت مقررات ملی و کنترل ساختمان مورد تاکید بوده و هست. همچنین، سرانه‌های خدماتی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی با حفظ اصول شهرسازی و معماری به تمامی پروژه‌ها تخصیص یافت.

وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی، کیفیت اجرای پروژه تهرانسر و فعالیت ۳ شیفت آن اظهار رضایت کرد و خواستار تعامل و همکاری بیشتر شهرداری‌های کشور با پروژه‌های اقدام ملی مسکن شد.

اسلامی تصریح کرد: پیگیر حل و فصل مسائل انبوه سازان هستیم و در این باره از ظرفیت‌های تعاملی و قانونی سازمان ملی زمین و مسکن بهره خواهیم برد.

وی گفت: در شرایط دشواری که کشور دارد، فعالیت عمرانی بخش خصوصی شایسته تقدیر است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: اقدام ملی مسکن پروژه کشوری است و همه باید پای کار بیایند.

اسلامی در جریان بازدید از بلوک‌های تهرانسر بر اخذ کد نوسازی تاکید کرد. همچنین، امروز جلسه‌ای در خصوص اخذ کد نوسازی در محل کارگاه پروژه برگزار و مشکل اخذ کد نوسازی برطرف شد.

کد خبر 480700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.