بهره‌برداری از ۵۱ طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران

همزمان با خجسته سالروز مبعث پیامبر اعظم (ص) و گرامیداشت روز شهید، بهره برداری رسمی از ۵۱ پروژه خدماتی و تولیدی بنیاد شهید و امور ایثارگران با دستور رئیس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در پنجاه و ششمین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، ۴ طرح درمانی و بیمارستانی، ۴ مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران، ۸ پروژه کشاورزی و دامداری، ۱۰ طرح تولیدی و صنعتی و یک گلخانه مدرن هیدروپونیک را از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

در این مراسم همچنین ۱۵ طرح واگذاری زمین برای ساخت مسکن ایثارگران، ۸ طرح آماده‌سازی سایت زمین ساخت مسکن و طرح واگذاری یک مجتمع مسکونی ۲۶۴ واحدی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۱۳ هزار ۷۵۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و با بهره‌برداری از آنها ۴ هزار و ۹۷۷ فرصت شغلی پایدار ایجاد خواهد شد.

امروز همچنین در آستانه ۲۲ اسفند، روز گرامیداشت شهدا، دکتر روحانی از یک جانباز و یک آزاده دوران دفاع مقدس، یک خانواده شهید دفاع مقدس، یک خانواده شهید مدافع حرم و یک خانواده شهید مدافع سلامت تجلیل و قدردانی کرد.

کد خبر 480628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.