مصاف حسینی و رحمتی در نصف جهان

شاگردان سید مجتبی حسینی در جام حذفی فوتبال کشور میزبان شهر خودرو خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن در اولین گام از جام حذفی فوتبال کشور امروز و از ساعت ۱۵ میزبان شهر خودرو خواهد بود، ذوب آهن که هفته‬ گذشته در رقابت‌های لیگ بیستم توانست برد خوبی را برابر ماشین سازی کسب کند، تلاش می‌کند در اولین دیدار این تیم در جام حذفی نیز از امتیاز میزبانی استفاده کرده و برابر شاگردان رحمتی پیروز شود.

گردان درون دروازه

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب آهن در این بازی فیکس خواهد بود، عملکرد خوب این دوازه بان اعتماد کادر فنی را جلب کرده و او در این بازی درون دروازه سبزپوشان اصفهانی است.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی مهر، چهار مدافع ذوب آن در مصاف با شهر خودرو هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. بر خلاف بازی گذشته وحید محمد زاده در بازی فیکس خواهد بود و تیم را در خط دفاع کمک خواهد کرد.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب در بازی امروز، قاسم حدادی فر، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر و میلاد جهانی هستند، حضور حدادی فر در میدان و استفاده از تجربه وی در نیم فصل دوم قطعاً به کمک سید مجتبی حسینی و تیم خواهد آمد.

دو مهاجم در خط حمله

رضا محمود آبادی و دارکو بیدوف مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان رحمتی خواهند بود، دارکو بیدوف در این بازی تلاش خواهد کرد تا نظر کادر فنی را نسبت به خود جلب کرده تا در بازی‌های پیش رو دقایق بیشتری را فیکس باشد.

کد خبر 480611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.