آبی ها به دنبال حذف پیکان

آبی پوشان پایتخت امروز در اولین گام از جام حذفی فوتبال کشور به مصاف پیکان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در رقابت‌های جام حذفی کشور امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف پیکان خواهد رفت، آبی‌ها در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که روزهای اخیر با برد برابر فولاد، حواشی اخیر را پشت سر گذاشته و با کادر فنی جدید ادامه لیگ و جام حذفی را تجربه خواهند کرد، استقلال علاوه بر لیگ بیستم برنامه ویژه ای را در جام حذفی خواهد داشت و قطعاً فرهاد مجیدی قصد دارد برخلاف دوره قبل تیمش را به عنوان قهرمانی رقابت‌ها برساند.

بازگشت حسینی به ترکیب

به نظر می‌رسد برخلاف لیگ برتر، سید حسین حسینی در جام حذفی گلر آبی‌ها باشد، معمولاً در تیم‌های با دو دروازه بان بزرگ، حضور ثابت یک سنگربان در رقابت‌ها محتمل است، بنابراین باید حسینی را در بازی امروز درون دروازه آبی‌ها دید.

مدافعان ثابت

محمد دانشگر، محمد نادری، محمد حسین مرادمند و وریا غفوری، چهار مدافع آبی‌ها برابر پیکان خواهند بود، به نظر می‌رسد کادر فنی تغییرات زیادی را در خط دفاعی نسبت به بازی قبلی اعمال نخواهد کرد و با همان مدافعان به مصاف خودرو سازان خواهد رفت.

خط میانی آبی‌ها

مسعود ریگی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با شاگردان تارتار هستند، قطعاً طی روزهای آینده و با فعالیت در پنجره نقل و انتقالاتی مهره‌های دیگری نیز به جمع آبی پوشان اضافه خواهد شد.

مثلث مهاجمان

استقلال بعد از مدت‌ها سه مهاجم آماده خود را در ترکیب خواهد دید، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود، اعتماد بالای فرهاد مجیدی به دیاباته و قایدی و البته عملکرد خوب ارسلان مطهری در بازی اخیر آبی‌ها، شاید کادر فنی را مجاب به استفاده از سه مهاجم کرده تا آنها در وقت قانونی کار را یکسره کنند.

کد خبر 480610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.