شمسایی: اگر بخواهم درباره داوری صحبت کنم باید یک دریا حرف بزنم

سرمربی گیتی پسند معتقد است شاگردانش پس از پیش افتادن از حریف، می‌توانستند گل‌های سوم و چهارم را به ثمر برسانند اما در دیداری که قادر به برد در آن بوده‌اند، مغلوب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید شمسایی پس از شکست تیمش مقابل مس سونگون، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول خیلی پر اتفاق و در نیمه دوم شروع خیلی خوب داشتیم. بعد از آن هم می‌توانستیم گل‌های سوم و چهارم را بزنیم و بچه‌ها فکر کردند چون دو هیچ جلو هستیم می‌توانیم بازی را ببریم و در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم، باختیم.

وی با پذیرش مسئولیت شکست، افزود: حتماً اشکالاتی از سوی من و کادرم بوده است. بازیکنان تلاش‌شان را کرده‌اند و دست‌شان درد نکند. دیگر تمام شد و ما بازی را باختیم. ۹ هفته دیگر باقی مانده و باید برای آینده تلاش کنیم.

سرمربی گیتی پسند در خصوص داوری این مسابقه، خاطرنشان کرد: اگر بخواهم درباره داوری صحبت کنم باید یک دریا حرف بزنم! پس بهتر است حرفی نزنم. همیشه این مسائل همین جا تمام شده و رفته است و آسیب هم دیده‌ام. فکر می‌کنم با احترام خاصی که برای همه داوران قائلم، خیلی داریم آسیب می‌بینیم ولی اشکال ندارد؛ انشاالله خدا عمر با عزت به داوران بدهد.

شمسایی درباره برگزاری مرحله نهایی لیگ به شکل جدید، تصریح کرد: بازی‌ها خوب است. اصلاً گله‌ای ندارم. وقتی چیزی تصویب می‌شود، دنبال چرایش نمی‌گردیم بلکه باید از سازمان لیگ تمکین کنیم.

کد خبر 480562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.