۱۳۷ نماد اهمیت پاسخگویی در مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از لوازم برخورد خوب و با نشاط با مردم این است که کارمندانی که در جبهه اول این پاسخگویی قرار دارند در شرایط مناسب قرار داشته باشند.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصراصفهانی اظهار کرد: نگاه شهردار اصفهان و همکاران وی در بازسازی و ایجاد شرایط مناسب برای کارکنان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و همچنین بهره‌مندی از امکانات روز سامانه، قابل تقدیر و به معنای اهمیت پاسخگویی به مردم در نگاه مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: یکی از لوازم برخورد خوب و با نشاط با مردم این است که کارمندانی که در جبهه اول این پاسخگویی قرار دارند در شرایط مناسب قرار داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پاسخگویی مستقیم تلفنی به شهروندان در اداره ارتباطات مردمی شهرداری، افزود: با برنامه‌ریزی های شده قرار بود شنونده مشکلات مردم باشیم و این مشکلات را به مسئولان مربوطه ارجاع دهیم که این اتفاق به خوبی رقم خورد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با پیگیری‌ها این مشکلات برطرف شود، ادامه داد: در کنار ارتباطات مختلفی که مدیریت شهری با شهروندان دارد پاسخگویی تلفنی نیز یکی از راه‌های ارتباط با مردم است، بسیاری از مواقع با پیگیری‌های هر چند کوچک مشکل برخی از مردم حل می‌شود که این مایه خرسندی است.

نصراصفهانی اضافه کرد: مردم درخواست‌های متعددی دارند که برخی از این مشکلات قابل حل نیست و موانع قانونی دارد با این وجود پیگیری مدیران شهری برای حل مشکلات مردم باعث رضایت شهروندان می‌شود.

وی افزود: اگر معتقد به این هستیم که مردم ولی نعمت ما هستند باید این شعار را در عمل محقق کنیم.

کد خبر 480558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.