روایتی تازه از زندگی شهید خرازی در مستند مادرانه ارائه شده است

مدیرکل ارتباطات وامور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: مستند مادرانه پیرامون دو واژه «شهید» که مرتبه اوج تعالی انسان است و واژه «مادر» واژه‌ای به وسعت تمام هستی است شکل گرفت و با در کنار هم قرار دادن این دو واژه به سمت تولید مستند مادرانه گام برداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی امروز _چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه ۹۹_ در آئین اولین اکران فیلم «مستند مادرانه» در آستانه فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا، اظهار کرد: مستند مادرانه به سفارش شهرداری اصفهان توسط مجید صدیقی» نویسنده و مستندساز ساخته شده و روایتی متفاوت از زندگی شهید خرازی به زبان مادر ایشان است.

وی ادامه داد: مستند مادرانه پیرامون دو واژه «شهید» که مرتبه اوج تعالی انسان بوده و واژه «مادر» که واژه‌ای به وسعت تمام هستی است شکل گرفت و با در کنار هم قرار دادن این دو واژه به سمت تولید مستند مادرانه گام برداشتیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهید خرازی افتخار هر اصفهانی است، افزود: کودکان از هر سنی که با اسطوره‌ها آشنا شوند و وصف شخصیت آنها را از بزرگان بشنوند، پی به عظمت آنها خواهند برد و ما از وقتی که به دیدار حاجیه خانم تابش مادر بزرگوار شهید خرازی رفتیم به این مهم پی بردیم و پیشنهاد ساخت مستند را با شهردار اصفهان مطرح کردیم که مورد موافقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: مستند مادرانه به مدت ۲۵ دقیقه شامل دو روایت است که روایت نخست به بیان مادرانه از فرزند شهیدش و روایت دوم به بیان ساحت و جایگاه مادر از نگاه هم‌رزمان شهید می‌پردازد.

حجتی با بیان اینکه ساخت مستند مادرانه از سال ۹۷ کلید خورد، گفت: در سال گذشته قصد نمایش این مستند را داشتیم، اما بنا بر دلایلی امکان پذیر نشد، اما این اتفاق امروز و در آستانه روز بزرگداشت شهدا رقم خورد.

وی با بیان اینکه مستند مادرانه با همکاری حوزه هنری اصفهان تولید شده است، خاطرنشان کرد: پیش از این نیز مجموعه طرح‌های اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با عنوان «قهرمان ایران» ویژه گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج حسین خرازی با همکاری حوزه هنری اصفهان در ۳۴ میدان شهر و خیابان‌های اصلی اصفهان اکران شد.

کد خبر 480551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.