۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
چگونه گیمر شویم؟

در این مقاله قصد داریم به شما راه و روش‌های تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای را آموزش دهیم.

در ادامه می‌توانید با راه و روش‌های کسب درآمد از این راه و همچنین مشکلاتی که گیمرهای ایرانی با آنها مواجه هستند آشنا شوید، گیمر شدن مزایا و معایبی را نیز دارد که به آنها نیز در این مقاله پرداخته شده است.

برای گیمر شدن چه باید کرد؟

صنعت گیمینگ در دنیا به قدری پیشرفت داشته است که امروزه در حال تبدیل شدن به یک حرفه پولساز در سراسر جهان است، از طرفی بازی‌های مثل کالاف دیوتی با فروش سی پی کالاف دیوتی درآمدهای عالی بدست می‌آوردند و از طرف دیگر گیمرهای حرفه ای با استریم کردن حمایت‌های مالی فوق‌العاده ای کسب می‌کنند.

امروزه بازی‌های ویدئویی سهم بسیار زیادی را از بازار نرم افزارهای موبایلی و کنسولی را در بر گرفته است و در بیشتر نقاط جهان اکثر مردم در اوقات فراغت خود به انجام این بازی‌ها می‌پردازند اما سوال اینجا که برای گیمر شدن چه باید کرد؟ در اصل به کسانی که کار اصلی آنها انجام بازی است و برای این کار برنامه دارند و می‌توانند از این راه کسب درآمد نیز داشته باشند گیمر میگویند و به کسانی که صرفاً برای گذراندن وقت خود بازی انجام می‌دهند را بازیکن معمولی یا player می‌گویند، امروزه میلیون‌ها نفر در نقاط مختلف دنیا به انجام بازی‌های مختلف می‌پردازند اما خب کسانی که این بازی‌ها را انجام می‌دهند با یکدیگر فرق دارند.

چگونه گیمر شویم؟

راه‌ها و وسایل مورد نیاز برای گیمر شدن

برای اینکه بتوانید به یک گیمر تبدیل شوید نیاز به وسایلی دارید تا با استفاده از آنها در این مسیر حرفی برای گفتن داشته باشید ما در ادامه به چند نمونه از وسایل مورد نیاز برای گیمر شدن می‌پردازیم، شما باید قبل از هرکاری این را در نظر بگیرید که این روزها هزینه‌های خرید یک سیستم گیمینگ مناسب بسیار بالا است و اگر شما بدون برنامه پا به این عرصه بگذارید، قطعاً شکست خواهید خورد.

ابتدایی‌ترین وسایلی که شما در ابتدای مسیر گیمر شدن به آن‌ها نیاز دارید، یک سیستم معمولی ترجیحاً رو به بالا، هدفون، صندلی و میز مناسب به همراه اینترنت پرسرعت می‌باشد تا با استفاده از آنها بتوانید به مسیر گیمر حرفه ای شدن وارد شوید، شما با استفاده از این سیستم‌هایی که گفته شد می‌توانید بازی‌های در سطح معمولی را انجام دهید و با نحوه‌ی بازی‌ها در انواع سبک‌ها آشنا شوید.

بعد از گذشت یک مدت مشخص و داشتن تسلط مناسب بر بازی‌ها علی الخصوص بازی‌های آنلاین، می‌توانید برای شروع کسب درآمد از طریق گیم یک سیستم مناسب‌تر تهیه و با استفاده از راه‌هایی که برای کسب درآمد از بازی‌ها وجود دارد، به طور جدی وارد این صنعت شوید و به سوی گیمر شدن حرکت کنید.

راه‌های کسب درآمد از طریق گیم

این روزها در مسیر گیمر شدن، سختی‌ها و دشواری‌های زیادی وجود دارد از این مشکلات می‌توان به سرعت کم اینترنت و همینطور محدود بودن انجام بعضی از بازی‌ها در داخل ایران اشاره کرد. البته در این مورد هم باید اشاره کرد که معمولاً بازی‌های آنلاین مشکل محدودیت انجام بازی را به ندرت دارند و می‌توان به خوبی آنها را انجام داد فقط به یک اینترنت پر سرعت و سیستم بازی خوب نیاز است.

بعد از اینکه همه ی این موارد به خوبی سپری شد، می‌توان گفت که شما اولین قدم‌ها برای گیمر شدن را سپری نموده‌اید و فقط تنها چند قدم دیگر که اصلی‌ترین قدم‌ها است را باید بردارید.

اولین و مهمترین آنها، کسب درآمد از طریق گیم است، شما باید توانایی کسب درآمد از طریق گیم را داشته باشید تا بتوانید سیستم بازی خود را به روز و بازی‌های جدیدی که به بازار می‌آیند را تهیه کنید، علاوه بر اینها اگر به یک شبکه استریم بازی نیز وصل باشید، نیاز به سیستم بیشتری خواهید داشت پس بنابراین حتماً باید از انجام بازی پول در بیاورید.

از روش‌های بروز کسب درآمد از طریق گیم، می‌توان به استفاده از شبکه‌های youtube، twitch و از نوع ایرانی این شبکه‌ها به آپارات و سایت‌های استریم ایرانی اشاره کرد، شما می‌توانید با عضویت و فعالیت در هر کدام از این سایت‌ها از طریق انجام بازی و نمایش آن به تماشاگران که به اصطلاح به این کار استریم کردن نیز میگویند کسب درآمد داشته باشید.

مزایا و معایب گیمر بودن

این رده شغلی که به تازگی و در حال پیشرفت در کل دنیا است، از نظر جذابیت و هیجان در رده‌های بالا قرار دارد اما باید به این نکته توجه داشت که کار آسانی هم نیست در مقابل، شما برای این که بتوانید به یک سطح مناسب از گیمری برسید تا بتوانید به عنوان یک شغل به این موضوع نگاه کنید، باید ساعت‌ها و روزهای زیادی را پشت سیستم بگذرانید که این نیز باعث بروز مشکلاتی می‌شود، عدم تحرک کافی سیستم بدن را ضعیف و باعث بروز بیماری‌های متعددی می‌شود، لذا اگر می‌خواهید یک گیمر موفق باشید، ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

از طرفی درآمد یک گیمر حرفه ای به حدی عالی است که می‌تواند یک مزیت فوق‌العاده جذاب به حساب بیاید، در کل می‌توان گفت که مزایا و معایبی که گیمر بودن می‌تواند به همراه داشته باشد تقریباً در یک اندازه است، ولی با توجه به تلاش کسی که می‌خواهد در این مسیر قدم بردارد، این موارد می‌تواند متفاوت باشد.

برای پیشرفت باید هزینه کنید

در اکثر بازی‌های معروف و پرطرفدار یکسری از آیتم‌ها وجود دارند که فقط با پرداخت پول قابل تهیه هستند، برای مثال در بازی کالاف دیوتی موبایل شما برای فعال کردن بتل پس هر فصل نیاز به ۲۲۰ الی ۵۶۰ سی پی دارید که برای تهیه سی پی باید دلار خرج کنید، با توجه به تحریم ایران و عدم دسترسی ایرانیان به کارت پول دلاری شما می‌توانید از سایت‌های واسط فروش پول بازی مثل سایت موجوجم استفاده کنید، در سایت موجوجم پول انواع بازی‌های آنلاین را می‌توانید با کمترین قیمت خریداری کنید، برای ورود به سایت موجوجم اینجا کلیک کنید.

کد خبر 480522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.