کاپلو: یوونتوس به خاطر رونالدو باخت

پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا در دیدار جذاب و هیجان انگیز برابر پورتو، انتقادات بسیاری به سمت ستاره پرتغالی این تیم روانه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، برنده پنج بار توپ طلا از شب گذشته و با حذف یوونتوس از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به شدت فشار انتقادات را روی خود احساس می‌کند و شاید هیچ گاه در طول دوران بازی خود تا این حد سرزنش نشده است.

شب گذشته در حالی مهدی طارمی و هم تیمی‌هایش موفق شدند یوونتوس را از دور مسابقات حذف کنند که کریستیانو رونالدو به عنوان شانس اول یووه هیچ عملکرد خاصی در جریان بازی نداشت و تقریباً به تیمش کمکی نکرد. بدون شک بهترین مهره یووه‌ای‌ها در دو بازی رفت و برگشت، فدریکو کیه‌زا، بازیکن جوانی بود که هر سه گل بانوی پیر در این مرحله از مسابقات را زد.

رونالدو که تنها دلیل خریده شدنش توسط یوونتوس، کمک به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بوده است، حالا طی حضور چند ساله خود به هیچ عنوان در رسیدن به هدف یووه کمک بزرگی نکرده و حتی به زعم برخی از هواداران، آن‌ها را از قهرمانی دورتر هم کرده است.

فابیو کاپلو، سرمربی مطرح و سابق یوونتوس بعد از تماشای بازی پورتو و یوونتوس گفته است: رونالدو بدون شک بیشترین تأثیر را در ناموفق بودن یوونتوس در این مرحله داشت. یوونتوس می‌توانست پیروز شود اما رونالدو خوب کار نکرد. در چنین بازی‌هایی معمولاً بازیکنان جوان تلاش می‌کنند ولی همه چیز به سود بازیکنان باسابقه تمام می‌شود اما اگر شکستی در کار باشد سخنی از این بازیکن‌ها نمی‌شنوید.

وی در خصوص واکنش رونالدو هنگام زده شدن ضربه ایستگاهی پورتو اظهار کرد: اشتباه رونالدو بخشودنی نیست. یک بازیکن در دیوار دفاعی ضربات آزاد نمی‌تواند از یک ضربه بترسد. این که او ترسید و اجازه عبور توپ را داد باعث شد تا یوونتوس گل را دریافت کند.

در کنار اثرگذاری مستقیم روی گل دریافتی یووه، رونالدو اقبالی برای به ثمر رساندن گل یا خلق موقعیت جدی نداشت تا حالا ستاره پرتغالی بیش از هر زمانی زیر فشار انتقادات باشد. هواداران یووه و سران این باشگاه انتظار داشتند که با رونالدو بتوانند قهرمان اروپا شوند اما رونالدو هر بار آن‌ها را ناامید کرده است.

کد خبر 480503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.