نماد چوگان در چهارباغ نصب شد

مدیر پروژه چهارباغ عباسی از نصب نماد چوگان‌ خبر داد.

سعید سهرابی درباره نصب نماد چوگان در محور چهارباغ به خبرنگار ایمنا گفت: این مجسمه را سازمان زیباسازی شهرداری به ملا نوروزی سفارش داد. جنس این اثر از فلز است و دیشب در چهارباغ نصب شده است.

وی با اشاره به نمادهای دیگر در محور چهارباغ ادامه داد: نماد چوگان اولین مجسمه غیر از مجسمه شیخ بهایی است که در چهارباغ جانمایی و نصب می‌شود. چوگان قدمت زیادی در اصفهان دارد و نصب این مجسمه بازخوردهای خوبی تاکنون داشته است.

مدیر پروژه چهارباغ عباسی درباره نصب نمادها و مجسمه‌های دیگر در این محور، توضیح داد: نمی‌توان چهارباغ را زیاد شلوغ کرد، اما اگر کار خاصی از اساتید برجسته باشد چرا که نه. می‌توان چند نقطه دیگر را برای نصب پیش بینی کرد، اما تاکید و تعدد نمادها اغتشاش بصری ایجاد می‌کند. در کل اگر کار خوب از اساتید برجسته و خوشنام باشد از آن استقبال می‌شود.

سهرابی با اشاره به وضعیت و تصمیم نهایی درباره مجسمه شیخ بهایی، اظهار کرد: تا زمانی که کارگاه مترو از ابتدای خیابان شیخ بهایی برچیده نشود؛ تصمیم دقیقی درباره جانمایی این مجسمه نمی‌توان گرفت، اما تصمیم کلی این است که مجسمه شیخ بهایی در محور چهارباغ بماند که بهترین مکان برای آن پیرامون خیابان شیخ بهایی است.

نماد چوگان باز  در چهارباغ نصب شد

کد خبر 480444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • امیری IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    2 0
    من دیروز از نزدیک مجسمه رو دیدم خیلی عالی و با ابهت بود سپاس
  • امین IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    2 0
    چوگان ورزش باستانی و ورزشی است ک ایرانیان باستان اون و کشف کردن و باید تلاش بشه ک بیشتر روش مطالعه وحتی ورزش ملی ما ایرانیان بشه مثل کشتی تا جهانیان بدونن این ورزش ب نام ایرانه.
  • شیوا IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    1 0
    باسلام وخسته نباشید..بسیارکارجالب وستودنی انجام شد لطفا نمادهای دیگری ازاین شهرهنرپرور نصب کنید ازجمله قالی بافی ..منبت کاری ..مسگری ..میناکاری .وووووو ماشاالله اصفهان مهد هنراست ..اصفهان ای به هنرسرمه چشم جهان ..ملک پرازصنعت زیبای توست ..چشم جهان مست تماشای توست ..باتشکر ..یک تولید کننده فرش دستباف اصفهان ..شیوا
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    1 10
    آخه این نمادها اون هم از بودجه بیت المال چه ضرورتی داره اونم تو زمانی که بعضیا پول نونشون هم ندارند
  • جوادی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 0
    ثبت جهانی و بنام ایران ورزشی مفرح و پربیننده. خیلی عالی
  • مهران IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 0
    سلام، من ست کامل چوبهای بازی چوگان دارم اگه کسی خواست در خدمتم به قیمت خوبی میفروشم