آیت‌الله جنتی: جمهوری اسلامی ایران در رساندن پیام اسلام به جهان پیشرو بود

دبیر شورای نگهبان تأکید کرد : امروز به واسطه گسترش و نفوذ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند که پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در جلسه امروز (چهارشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۹) این شورا با تبریک به مناسبت فرارسیدن مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص) گفت: پیامبر گرامی اسلامی برترین بشر و مخلوق خداست که بشر را از ظلمات بیرون آورد.

ایشان افزود: پیامبر (ص) همان کسی که بشر را از ظلم، جهل و فساد نجات داد و در تاریک‌ترین نقطه آن زمان که در جهل و سیاهی فرو رفته بود، پیام الهی را ابلاغ و بشر را از تاریکی به نور هدایت کرد.

آیت الله جنتی در ادامه خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) به تنهایی مقابل بت‌پرستی و شرک ایستاد و مردم را موحد کرد؛ بی‌شک نسل بشر به این پیامبر مدیون هستند و خدا را شاکریم که ما را از نسل امت ایشان قرار داد.

ایشان با بیان اینکه امروز به برکت مجاهدت‌های پیامبر (ص) نوای دلنشین اسلام به شرق و غرب عالم رسیده است، تصریح کرد: امروز به واسطه گسترش و نفوذ رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی همه کشورهای اسلامی وظیفه دارند که پیام اسلام را به سراسر جهان برسانند؛ جمهوری اسلامی نیز در این مسیر پیشرو بوده و رسانه‌های ما به ویژه رسانه ملی در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده که باید بیشتر شود.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه تأکید کرد: اگر پیام اسلام و پیامبر عزیز آن به درستی برای مردم سراسر جهان تبیین و تبلیغ شود، کمتر کسی وجود خواهد داشت که آن را دریافت نکند و از مسیر ظلمانی دست نکشد

کد خبر 480435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.