بهره‌برداری از سینما روباز پارک مارکار یزد تا اردیبهشت ۱۴۰۰

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از بهره برداری طرح سینما روباز شهر در پارک مارکار یزد تا اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس ملا زینلی در جریان بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر از پنج طرح فرهنگی ورزشی شهرداری یزد راجع به طرح سینما روباز، اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم از برگزاری رویدادهای سازمان در پارک مارکار فضایی برای ساخت سینمای روباز در نظر گرفته شد تا برای برگزاری برنامه‌های زنده و گردهمایی‌های مردمی مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: تلاش کردیم که از فضای موجود که ظرفیت ۸۵۰ نفر را دارد، استفاده بهینه صورت گیرد و پس از بازسازی و بهسازی کامل پارک با نصب حصار تجهیزات مورد نیاز را به صورت دائمی نصب کنیم.

معاون شهردار یزد تصریح کرد: پیمانکار این طرح تا چند روز آینده مشخص خواهد شد و امیدواریم در اردیبهشت ماه شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی در خصوص مرکز DIS و گرمخانه دائمی یزد، گفت: این مرکز برای معتادان در آستانه ترک ایجاد شده که بر اساس تعریف علمی، وظیفه‌ی مشاوره و دارو درمانی را برعهده دارد و در ساعات اداری به ارائه خدمت خواهد پرداخت، ضمن اینکه ساختمان گرمخانه دائمی نیز در کنار این مجموعه ایجاد خواهد شد.

ملا زینلی اظهار کرد: این طرح با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان اجرایی خواهد شد و برای سال آینده هم بودجه خوبی دیده شد و پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

وی به طرح مجموعه ورزشی درون محله‌ای چهار منار اشاره و خاطرنشان کرد: این مجموعه در زمینی با مساحت سه هزار متر شامل رختکن، پیست دوچرخه سواری، زمین اسکیت، زمین فوتبال به مساحت ۵۰۰ و بسکتبال به مساحت ۶۵۰ متر مربع در حال ساخت است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به طرح فرهنگسرای شهرداری، افزود: این مجموعه که سال‌ها پیش بهره برداری شده بود، به دلیل وجود بخشی از مشکلات در زمینه تأسیسات برقی، فاضلاب و ساختمان بلااستفاده مانده بود.

وی گفت: اوایل سال ۹۸ عملیات بازسازی و بهسازی این فرهنگسرا انجام شد و ابتدا قرار بود با مرمت بخش اداری در طبقه تحتانی و فوقانی کار آغاز شود که هم اکنون به اتمام رسیده و سالن آمفی تئاتر آن هم تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 480380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.