عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ اسفندماه

در این بسته خبری از احداث بزرگ‌ترین تقاطع غیر همسطح نجف‌آباد تا الکترونیکی شدن لوایح کمیسیون ماده صد شهرداری بیرجند و جمع آوری بیش از ۹۰ هزار تن زباله در اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

استقرار خودروهای عملیاتی آتش نشانی در نقاط پرتردد قزوین

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در روزهای پایانی سال به منظور افزایش سرعت عمل در خدمت رسانی به شهروندان و رسیدن به موقع به محل حریق و حوادث، تعداد ۵ دستگاه خودروی عملیاتی در نقاط پرتردد و پر ترافیک سطح شهر مستقر هستند.

جمع آوری نخاله و مصالح ساختمانی از معابر سبزوار

سعید رضا فصیحی، معاون خدمات شهری شهردار سبزوار گفت: با توجه به نزدیک شدن سال نو، جمع آوری نخاله‌های مصالح ساختمانی که در معابر انبار شده ضرورت دارد لذا صاحبان املاک و سازندگان باید نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و مصالح از معابر عمومی در اسرع وقت اقدام کنند و نیروهای خدمات شهری نیز بعد از دادن اخطار لازم، نسبت به جمع آوری این موارد و رفع سد معبر اقدام خواهند کرد.

احداث بزرگ‌ترین تقاطع غیر همسطح نجف‌آباد

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: به دنبال پیگیری‌های متعدد صورت گرفته، احداث تقاطع غیر همسطح شهدای دانشجو در ورودی شمالی نجف‌آباد، وارد مرحله تعیین پیمانکار شده است.

الکترونیکی شدن لوایح کمیسیون ماده صد شهرداری بیرجند

الکترونیکی شدن لوایح کمیسیون ماده صد شهرداری بیرجند راندمان این کمیسیون در محاسبه جریمه و تنظیم فرم گزارش جریمه لایحه توسط سیستم را افزایش و امکان خطا در محاسبه را کاهش می‌دهد.

طلب یک میلیارد تومانی شهرداری دامنه از دستگاه‌های اجرایی

حسین خلیلی، شهردار دامنه گفت: حدود یک میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان طلب داریم در حالی که بدهی شهرداری کمتر از یک میلیارد تومان است.

برگزاری تست آمادگی جسمانی آتش نشانان شهرداری گرگان

موسی‌الرضا صفری، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از برگزاری تست آمادگی جسمانی آتش نشانان در روزهای پایانی سال جاری خبر داد و گفت: تست‌های ورزشی آتش نشانان شامل بالا تنه، میان تنه و پایین تنه و شامل آیتم‌هایی از قبیل (بارفیکس، دراز و نشست، پرش جفت و دو و میدانی) است که هر ۶ ماه یک بار برگزار می‌شود.

افزایش ۸۵ باکس زباله به ناوگان حمل زباله شهر اندیشه

وحید شهبازی، معاون خدمات شهری شهرداری اندیشه از ورود ۸۵ مخزن مکانیزه زباله به ناوگان حمل و نقل پسماند و زباله شهرداری اندیشه خبر داد و تاکید کرد: طرح استقبال از بهار در شهر اندیشه با برنامه‌ای جامع و کامل در تمام ابعاد در نظر گرفته شده و حتی در ارتفاع مخازن زباله نیز اقدامات لازم پیش بینی شده است.

جمع آوری بیش از ۹۰ هزار تن زباله در اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر گفت: شهروندان اسلامشهری به طور متوسط حدود ۲۵۵ تن زباله در روز تولید می‌کنند و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۰ هزار تن زباله از سطح مناطق جمع آوری شده است.

نصب المان‌های نوروزی در میادین سنندج

آسوز شعبانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: برپایی ۵ سفره هفت سین در نقاط مختلف از جمله پیاده راه فردوسی، نصب ۲ المان نوری سنندج ۱۴۰۰، نصب المان‌های موضوعی نوروز و نصب المان‌هایی با محوریت سنندج، شهر خلاق موسیقی از جمله المان‌های آماده شده جهت نصب است.

پیشرفت ۸۵ درصدی ساختمان چند منظوره ورزشی مدیریت بحران دو گنبدان

مسعود ظفری، شهردار دو گنبدان گفت: ساختمان چند منظوره ورزشی مدیریت بحران دو گنبدان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن آن نیاز به ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار است.

کد خبر 480277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.