تشخیص باغ بودن اگر راحت بود در قانون مشخص می‌شد

رئیس شورای شهر تهران گفت: تشخیص باغ و غیر باغ همیشه با ضد و نقیض‌هایی همراه است و اگر اینگونه نبود قانون خودش مشخص می‌کرد و اگر آنقدر راحت بود که به ما سپرده نمی‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در پایان جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات مصوبات صحن اظهار کرد: امروز اولین دستور جلسه مربوط به اعتراض فرمانداری به عنوان مصوبه قبلی ما درباره سازمان بحران بود که اعضای شورا بر رأی پیشین اصرار داشت. سپس لایحه اصلاحیه بودجه شهرداری تهران بررسی و به تصویب رسید.

وی در پاسخ به این سوال که دستورالعمل خاصی در شورا برای بررسی پرونده باغات وجود ندارد گفت: مسئله تشخیص باغ بودن و نبودن مشکل است و به همین دلیل پس از تصویب قانون در مجلس و رفتن آن به مجمع تشخیص، اعلام شده که تشخیص نهایی درباره موارد دارای اختلاف مبنی بر باغ بودن یا نبودن به عهده اعضای شورای شهر است زیرا برای تشخیص ابهاماتی وجود داشته است و گفتند اعضای شورا به نظرات گوش دهند و تکلیف پرونده را روشن کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در نتیجه تشخیص باغ و غیر باغ همیشه با ضد و نقیض‌هایی همراه است و اگر اینگونه نبود قانون خودش مشخص می‌کرد و اگر آنقدر راحت بود که به ما سپرده نمی‌شد.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست اعلام کرده که تصمیمات مربوط به باغات قبلاً در جای دیگر گرفته می‌شود، به شوخی گفت: لطفاً حاشیه نسازید.

کد خبر 480261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.