سقوط دردسرساز پیرمرد در چاهک بالابر مغازه +عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه سقوط مردی ۶۵ ساله در چاهک بالابر مغازه‌اش در خیابان ولی‌عصر خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سقوط مردی در چاهک بالابر مغازه‌اش، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۲:۰۶ امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۹ به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام شدند، اضافه کرد: اکیپ اعزامی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه در خیابان ولی‌عصر حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه علت بروز حادثه در دست بررسی است، افزود: مصدوم این حادثه یک مرد ۶۵ ساله است و با داشتن علائم حیاتی برای ادامه روند درمان تحویل نیروهای اورژانس شد، این فرد دچار آسیب به کمر، گردن و پا شده بود.

وی با بیان اینکه پس از نجات فرد مصدوم، محل حادثه ایمن‌سازی شد، تاکید کرد: با وجود توصیه‌های ایمنی، این حادثه مکرراً رخ می‌دهد و باز هم شاهد استفاده از بالابرها در اماکن مختلف هستیم که از نظر استاندارد مورد تأیید قرار نگرفته و محافظ هم ندارد.

سقوط دردسرساز پیرمرد در چاهک بالابر مغازه +عکس

سقوط دردسرساز پیرمرد در چاهک بالابر مغازه +عکس

کد خبر 480249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.