رایگان شدن خدمات بستری درمان برای بیمه‌شدگان ۶۵ ساله و بالاتر

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان برای بیمه‌شدگان ۶۵ ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی سراسر، گفت: این خدمت به منظور تسهیل روند درمان این قشر حتی در شهرستان‌هایی که سازمان دارای بیمارستان ملکی است ارائه شده است.

علی اعتصام پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای بهره‌گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک و تحقق اصلی‌ترین راهبردهای سازمان در ارائه خدمات تأمین سلامت و ایجاد رضایتمندی مخاطبان سازمان و همچنین توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترسی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران به ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر به خدمات مورد نیاز، همزمان با عید سعید مبعث (۲۱ اسفندماه) طرح حمایت مالی از کلیه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان در قالب ۳ طرح آغاز خواهد شد.

وی افزود: خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان کل بیمه‌شدگان سازمان در بیمارستان‌های دولتی کلیه شهرستان‌های استان که این سازمان که فاقد بیمارستان ملکی در آن‌ها است رایگان شده و به عنوان یکی از مهمترین خدمات ارائه شده به مناسبت مبعث پیامبر اسلام است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به رایگان شدن خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان برای بیمه‌شدگان ۶۵ ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی سراسر، گفت: این خدمت به منظور تسهیل روند درمان این عزیزان حتی در شهرستان‌هایی که سازمان دارای بیمارستان ملکی است ارائه شده است.

وی به آخرین خدمت ارائه شده تحت عنوان محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای بیماران در بخش بستری کلیه بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی اشاره کرد و گفت: بر این اساس، فاکتور ارائه شده مطابق بهای مندرج در سامانه IMED (اداره کل تجهیزات پزشکی) در چارچوب ضوابط مربوطه توسط سازمان تأمین اجتماعی قابل پرداخت است.

کد خبر 480235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.