۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
ساماندهی ورودی‌های شهر یاسوج

شهردار یاسوج از ساماندهی ورودی‌های این شهر خبرداد.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم در این آئین اظهار کرد: در یک پویش سراسری ملی، نسبت به کاشت درخت در شهرهای استان اقدام شد و حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم نیز مایه دلگرمی بود.

وی با اشاره به اقدامات درختکاری شهرداری در سال‌های قبل افزود: در همه سال‌های گذشته در روز درختکاری شهرداری اقدام به کشت درخت‌های زینتی، همیشه سبز و درختانی که همیشه با اقلیم استان سازگار بوده کرده است.

شهردار یاسوج اضافه کرد: در سه سال گذشته کشت پنج هزار درخت زینتی و حداقل ۱۲۰ هزار درختچه و گلدان گل را در دستور کار قرار دادیم، اما امسال در این پویش سراسری به تعداد هر شهروند و یا خانوار یک درخت را کشت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مهم‌تر از کاشت درختان، بحث نگهداری و پرورش درخت است که به عنوان ریه‌های تنفسی شهروندان قلمداد می‌شود و یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت باید با کشت درختان توسعه داده شود.

مقدم اضافه کرد: امسال هم با توجه به ساماندهی ورودی شهر از مسیر تلخسرو تا ورودی شهر یاسوج نسبت به اصلاح رفوژهای وسط به کاشتن درختچه و گل اقدام خواهیم کرد که از همین امروز این کار آغاز خواهد شد و در بخش ورودی یاسوج از سمت اصفهان با همکاری راهداری یک برنامه ویژه و اساسی را خواهیم داشت و ورودی‌های شهر یاسوج ساماندهی خواهد شد.

وی اظهار کرد: خزانه‌هایی شهرداری تولید گل‌های زینتی آماده ارائه خدمت جهت نیاز شهروندان شهر یاسوج است.

کد خبر 480231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.