۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
کاشت نهال در پایانه کاوه

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت ویژه به درختکاری و گل‌کاری در پایانه‌های این کلانشهر، گفت: در هفته جاری کاشت نهال را با حضور مسئولان شهری در پایانه مسافربری کاوه بر تن سرد زمین فرو می‌نشانیم تا نوید بخش زندگی برای آیندگان باشیم.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های سازمان پایانه‌ها انجام گل‌کاری و درختکاری در جهت ایجاد فضایی سرسبز در محوطه و سالن‌های انتظار است تا فضای دلنشین و لطیفی را برای مسافران فراهم سازد.

وی تصریح کرد: امسال با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایی که داشت رو به پایان رسیده و اکنون در آستانه بهار ۱۴۰۰ قرار داریم، اما در شرایط کنونی که ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده نباید اجازه داد این اتفاق مانع جریان زندگی شهروندان شود به همین مناسبت و با توجه به هفته درختکاری در صدد برآمدیم تا با همراهی مسئولان شهری روز چهارشنبه_ ۲۰ اسفند ماه ۹۹_ در پایانه مسافربری کاوه نهال زندگی را بر تن سرد زمین فرو نشانیم تا نوید بخش زندگی برای آیندگان باشیم.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان درخت را یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه‌ای از تجلیات آفریدگار دانست و افزود: در دین مقدس اسلام، آیات و روایات و سیره معصومین (ع) به نقش و اهمیت این نعمت و موهبت عظیم پروردگار بسیار اشاره شده است.

وی با اشاره به برخی از فواید درخت و درختکاری، گفت: کاشت درخت و فضاهای سبز از انتظارت مردم از مسئولان است چراکه باعث ایجاد شادابی و طراوات در محیط‌های مختلف می‌شود.

محبوبی تاکید کرد: به رسم مهمان‌نوازی و طبق وظیفه هرساله، پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان که اولین محل ورود مسافران و نماد شهر گنبدهای فیروزه‌ای است با رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها، دیواره‌ها، کاشت گل و گیاه در محوطه پایانه‌ها، به روزرسانی استراحتگاهای رانندگان و بر پایی سفره هفت‌سین، آماده پذیرایی از مسافران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شده است.

کد خبر 480159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.