جمع‌آوری کارتن خواب‌ها و متکدیان در منطقه ۱۱

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: پیرو هماهنگی به عمل آمده از طرفدار کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری این منطقه با کلانتری ۱۳ شهرستان خمینی شهر (جوی‌آباد) در راستای همکاری و جمع‌آوری کارتن خواب‌ها و متکدیان مونث محدوده معین این منطقه و خمینی شهر تعداد ۱۳ مورد افراد مذکور جمع‌آوری شدند.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جمع‌آوری کارتن خواب‌ها و متکدیان در روز ۱۶ اسفند ماه سال جاری انجام شد و این افراد به محل مرکز سامان‌سرای خورشید واقع در خیابان بزرگمهر تحویل شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده ۷۱۲ قانون مجازات اسلامی، هرکس تکدی‌گری یا کلاشی را پیشه خود قرار داده باشد و از این راه امرار معاش کند به حبس از یک تا سه‌ماه محکوم خواهد شد و چنانچه با وجود توان مالی مرتکب عمل فوق شود علاوه بر مجازات مذکور تمام اموالی که از طریق تکدی و کلاشی به دست آورده، مصادره می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اگر شهروندان به جای کمک به اینگونه اشخاص کمک‌های خود را به نهادهای خیریه و حمایتی معتبر در سطح شهر ارائه دهند قطعاً به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در موضوع «مبارزه با تکدی‌گری» همکاری مردم بسیار حائز اهمیت است، افزود: با کمک به متکدیان زمینه سو استفاده و فعالیت بیشتر آنها فراهم می‌شود و گدا پروری در شهر رواج خواهد یافت.

کد خبر 480148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    این افراد همگی غیربومی هستند که به بوی اصفهان میان ولی جورشون را ما باید توی خمینی شهر بکشیم. امیدوارم نظرم نمایش داده بشه