زمان عرضه گوشی وان پلاس ۹ مشخص شد

شرکت وان پلاس اعلام کرد که گوشی‌های وان پلاس 9 در تاریخ 23 مارس معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت وان پلاس علاوه بر اینکه تاریخ عرضه وان پلاس ۹ را مشخص کرد، شایعه همکاری خود را نیز با شرکت هسلبلاد تأیید کرد. این همکاری بر توسعه ویژگی‌های جدید دوربین‌های سری وان پلاس تمرکز دارد. هسلبلاد، یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید دوربین و تجهیزات عکاسی دنیا به شمار می‌رود. این شرکت وظیفه تولید تجهیزات عکاسی را برای ثبت یکی از معروف‌ترین عکس‌های فرود آپولو ۱۱ روی سطح ماه در سال ۱۹۶۹ بر عهده داشته است.

زمان عرضه گوشی وان پلاس ۹ مشخص شد

با توجه به اطلاعات منتشر شده، برای دوربین اصلی گوشی‌های سری وان پلاس ۹ از حسگر IMX789 سونی استفاده می‌شود. این حسگر توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 4K و نرخ ۱۲ فریم بر ثانیه و 8K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. گوشی‌های وان پلاس ۹ از لنز بدون فرم استفاده خواهند کرد تا عکس‌هایی که به صورت فوق عریض گرفته می‌شود، انحنا نداشته باشد. علاوه بر این وان پلاس ۹ به حسگری با میدان دید ۱۴۰ درجه مجهز شده است که توانایی ثبت عکس پانوراما را دارد. دوربین جلوی این مدل گوشی از تکنولوژی T-Lens پشتیبانی می‌کند که باعث فوکوس خودکار سریع‌تر می‌شود.

زمان عرضه گوشی وان پلاس ۹ مشخص شد

همکاری شرکت وان پلاس با هسلبلاد، تأییدی برای صحبت‌های قبلی مدیرعامل وان پلاس است. پیت لائو، مدیر عامل وان پلاس، در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به برند اول عکاسی با گوشی‌های هوشمند دنیا تبدیل شود. در آینده نیز وان پلاس همکاری نزدیک‌تری با هسلبلاد خواهد داشت که در قالب پروژه‌ای به نام Hasselbald Camera for Mobile شناخته خواهد شد. این همکاری باعث اضافه شدن ویژگی‌های جدید به دوربین‌های پرچم‌دار وان پلاس می‌شود.

کد خبر 480108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.