۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
قتل دختر نوجوان به دست مادرش

دستگیری قاچاقچیان موادمخدر و سلاح جنگی، کشف ۹۱۷ گرم موادمخدر، قتل دختر نوجوان به دست مادرش، دستگیری ۶۴ سارق حرفه‌ای، به دام افتادن عامل کلاهبرداری ۳ میلیاردی و قتل پدر ۸۰ ساله توسط پسرش را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک مقام ارشد انتظامی مازندران از دستگیری ۲ متهم و کشف مقادیری موادم خدر و سلاح جنگی از آن‌ها در شهرستان سوادکوه خبر داد.

وی افزود: در یک عملیات پلیسی، دارندگان سلاح غیرمجاز و فروشندگان مواد مخدر با هماهنگی مقام قضائی توسط ضابطان تحت امر دستگیر شدند و از متهمان چهار کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک، یک قبضه کلت جنگی با فشنگ و چند قبضه سلاح شکاری کشف شده است و متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند.

۹۱۷ گرم مواد مخدر کشف شد

مجتبی جمالی، فرمانده انتظامی دلیجان اظهار کرد: در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از خودروی یک توزیع کننده مواد مخدر مقدار ۹۱۷ گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در عملیاتی یک توزیع کننده مواد مخدر را در حین تردد با یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی دلیجان ادامه داد: خودروی این فرد در عملیاتی متوقف و فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

قتل دختر نوجوان به دست مادرش

محمود خلجی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: یک زن که در حین جر و بحث با دختر ۱۵ ساله‌اش در شهرستان خمین به علت عصبانیت شدید با جسم سخت بر سر فرزندش ضربه زده و باعث مرگ او شده بود، در محل وقوع قتل دستگیر شد.

وی افزود: گزارشی از مصدومیت فردی به علت درگیری خانوادگی در یکی از محله‌های شهرستان خمین به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با حضور تیم انتظامی در محل مشخص شد که دختری ۱۵ ساله از ناحیه سر دچار مصدومیت شدید شده که بلافاصله از سوی تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شد، اما بعد از ساعتی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

دستگیری ۶۴ سارق حرفه‌ای

حسن شیخ نژاد، فرمانده انتظامی ارومیه اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۶۴ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به برقراری نظم و امنیت عمومی و جلب رضایت مردم، گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی و تشکیل اکیپ‌های اطلاعاتی و عملیاتی در این شهرستان اجرایی شده است و مأموران انتظامی در این طرح موفق شدند با دستگیری ۶۴ سارق، ۸۷ فقره سرقت منزل، خودرو، اماکن عمومی و خصوصی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی ارومیه اضافه کرد: در این رابطه ۶ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۳۴ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند. از این خرده فروش‌ها نیز ۸۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: مأموران پلیس ارومیه در اجرای این طرح ۲۵ نفر متهم تحت تعقیب، ۱۵ دستگاه خودرو، ۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناک و ۲ نفر عامل فروش این اقلام را نیز دستگیر کردند.

به دام افتادن عامل کلاهبرداری ۳ میلیاردی

کامیار چهری، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری زنی کلاهبردار و اعترافش به ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اراکی خبر داد.

وی افزود: با اعلام چند مورد شکایت از شهروندان اراکی مبنی بر کلاهبرداری خانمی از آن‌ها تیمی از مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس، تحقیقاتی تخصصی در رسیدگی به این موضوع آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی ادامه داد: در اظهارات مالباختگان مشخص شد که خانمی جوان با ترفندهای متقلبانه و به بهانه‌های مختلف چون اخذ وام از بانک‌ها، استخدام در مشاغل پر درآمد، سرمایه گذاری در واردات گوشی‌های تلفن همراه و ساعت‌های گران قیمت خارجی، از پنج نفر از شهروندان مبالغی میلیونی اخذ کرده و در فرصتی مناسب مخفی و متواری شده است که در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

قتل پدر ۸۰ ساله توسط پسرش

جهانبخش صیادی، فرمانده انتظامی شهرستان دشتی اظهار کرد: فرزندی که پدر ۸۰ ساله خود را در یکی از محله‌های بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

وی افزود: گزارشی مبنی بر یک مورد فوت مشکوک فردی در منزل فرزندش در یکی از محله‌های شهر کاکی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی ادامه داد: با حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد پیرمرد ۸۰ ساله روی زمین افتاده و فوت کرده است و در این رابطه بررسی‌های تخصصی در خصوص علت وقوع این حادثه آغاز و جسد برای معاینه و کالبد شکافی به پزشکی قانونی استان انتقال شد.

کد خبر 480060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.