نمی‌خواهیم برای بازی با گیتی پسند حساسیت ایجاد کنیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد، تمرینات را به شکلی برنامه‌ریزی می‌کنیم که نقاط قوت تیم مقابل را پوشش دهیم و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

علی افضل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با صعود به مرحله دوم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: زمانی که تمرینات را شروع کردیم به دنبال اهدافی خاص بودیم، یکی از آن اهداف صعود از مرحله اول به مرحله دوم بود که با تلاش بازیکنان و حمایت باشگاه به آن رسیدیم، در حال حاضر مرحله اول را به فراموشی سپردیم و به فکر مرحله بعدی هستیم که شش تیم خوب حضور دارند و باید خود را آماده کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خود را دارد، تمرینات را به شکلی برنامه‌ریزی م ی‌کنیم که نقاط قوت تیم مقابل را پوشش دهیم و نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه نمی‌خواهیم برای بازی با گیتی پسند حساسیت ایجاد کنیم، تصریح کرد: مس سونگون و گیتی پسند بازیکن و کادر خوبی جمع کردند، بازی‌های حساس شرایط خاص خود را دارند. مس و گیتی پسند بازیکنان ملی پوش دارند که با یکدیگر رفیق هستند.

افضل افزود: در بازی‌های محلی هم برخورد وجود دارد، اما امیدوارم مقابل گیتی پسند مشکلی رخ ندهد و داوری عملکرد خوبی داشته باشد تا هرکس لیاقت دارد پیروز شود. برای باری فردا همه بازیکنان را در اختیار داریم و مصدومیت محمد شجری رو به بهبود است.

کد خبر 480048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.