۱۰ عضو شورا به شهردار مشهد تذکر دادند

تذکر اعضای شورای شهر مشهد به شهردار و تصویب یک تغییر نام، اصلاح و متمم بودجه سال ۹۹ سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و نصب یادمان شهدای انقلاب اسلامی در میدان شهدا مهمترین اتفاقات جلسه امروز شورای شهر مشهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر که امروز (دوشنبه)، ۱۰ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر با موضوع دفاع مناسب در کمیسیون ماده ۵ از طرح‌های تفصیلی پیشنهادی و لوایح تأیید شده شورای اسلامی شهر و تعیین تکلیف طرح‌های باقیمانده به محمدرضا کلایی، شهردار مشهد تذکر دادند.

اصلاح مصوبه خیرین شهر یار به منظور ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران نیز در این جلسه تصویب و شهرداری مشهد مجاز شد که به منظور ایجاد مرکز اجتماعی حرفه آموزی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی با مشارکت خیّر شهر یار، نسبت به واگذاری حق انتفاع یک قطعه زمین با حفظ مالکیت شهرداری واقع در محدوده هدف بازآفرینی شهری در شهرک شهید رجایی به مساحت تقریبی چهار هزار مترمربع با کاربری مسکونی مطابق نقشه پیوست اقدام کند.

شورای شهر با تغییر نام خیابان پیام حدفاصل بلوار ارشاد تا بلوار شهید دستغیب به نام خیابان مهندس نیز موافقت کرد.

لایحه قرارداد تهیه مصالح و اجرای عملیات ساختمانی پروژه حریر با قید دو فوریت و طرح طراحی و نصب یادمان شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در میدان شهدا ظرف مدت حداکثر سه ماه نیز دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین اصلاح و متمم بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی، ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت پسماند، فردوس‌ها، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، پارک‌ها و فضای سبز، زمین و مسکن، اتوبوسرانی، عمران، حمل و نقل بار درون شهری و حومه، تاکسیرانی و پایانه‌های مسافربری و شرکت‌های توسعه و عمران هفت حوض و نمایشگاه بین‌المللی شهرداری مشهد در این جلسه تصویب شد.

کد خبر 480043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.