فرش قرمز لیگ انگلستان زیر پاهای بیل

تاتنهام، همان جایی که بیل راه موفقیت را در آن آغاز کرد، باز تبدیل به جایی شد که بیل در آن دوباره به عرش برسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آن همه بحث و جدل در زمان حضور در رئال مادرید، گرت بیل را تبدیل به بازیکنی بی خاصیت کرده بود که تقریباً هیچ مربی و باشگاهی در جهان میل به خدمت گرفتن او را نداشت؛ تاتنهام به ستاره سابق خود اعتماد کرد و جواب آن را هم گرفت.

گرت بیل اگرچه در حال حاضر به عنوان یک بازیکن قرضی در ترکیب تاتنهام بازی می‌کند، اما بدون شک روند رو به رشد او در پایان به سود تاتنهام خواهد بود. رئال مادرید تقریباً به غیر از یکی دو سال اول حضور بیل در این تیم نتوانست از او استفاده ببرد و این بازیکن ولزی در ماه‌های پایانی حتی یک نیمکت نشین هم نبود.

حواشی و جنجال‌های زیادی در رابطه با عدم بازی کردن بیل به پا شد و حتی حرکات نمایشی این بازیکن بر روی نیمکت حرارت خشم و غضب هواداران مادرید را بیشتر می‌کرد. بیل در تیم ملی گل می‌زد اما همیشه می‌گفت گلف برای او بیشتر اهمیت دارد تا فوتبال و این کشمکش بی پایان هم به ضرر رئال به پایان رسید و هم تاتنهام.

این روزها داستان پر از درگیری رئال و بیل به نقطه خوبی رسیده است. مادریدی‌ها خشنودند که حداقل مبلغ کمتری از قرارداد بیل را پرداخت می‌کنند و این بازیکن هم باز فرصت هنرنمایی را در تاتنهام پیدا کرده. شاید بتوان گفت پیوستن او به ترکیب تاتنهام یک معامله سه سر برد بود!

بیل هفته گذشته یکی از بهترین عملکردها را در میان فوتبالیست‌های باشگاه‌های اروپایی داشت و دیشب نیز موفق شد با درخشش و به ثمر رساندن دو گل، تیمش را به پیروزی برساند. البته که بیل به زمان نیاز داشت تا بتواند با تاکتیک‌ها و اندیشه‌های مورینیو همسو شود، ولی حالا که او می‌داند دقیقاً وظیفه او در ترکیب خوزه چیست، می‌توان امیدوار بود که باز هم بازی‌های درخشان او را ببینیم.

کد خبر 479981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.