رویداد فناورانه اینترنت اشیا برگزار می‌شود

رویداد فناورانه و استارتاپی اینترنت اشیا به منظور شناسایی تیم‌های مستعد و برتر این حوزه در دو بخش آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حامی رویداد «تریگ‌کمپ استارتاپی» شده است تا در کنار فعالان بخش خصوصی این حوزه بایستد و نقشی مؤثری در توسعه کسب و کارهای حوزه اینترنت اشیا بازی کند.

مفهوم اینترنت اشیا در حوزه‌های شهر هوشمند، ساختمان هوشمند و سلامت هوشمند در این رویداد به چالش گذاشته می‌شود. برگزارکنندگان این رویداد از استارتاپ‌های منتخب، برای تأمین قطعات به منظور تولید انبوه و پیش‌خرید محصولاتشان حمایت می‌کنند.

در رویداد تریگ کمپ، ابتدا تیم‌سازی می‌شود و سپس تیم‌ها، تحت حمایت مشاوران و منتورها، روی محصول خود تمرکز می‌کنند. در پایان دوره، تیم‌های برگزیده امکان پذیرش در شتابدهی و جذب سرمایه را دارند.

ایجاد بستر مناسب برای شکل‌گیری ایده‌ها، تقویت مهارت‌های بین فردی در روند تیم‌سازی، استفاده از پلتفرم‌های فنی و فروش در مسیر توسعه محصول، جذب تیم‌های برگزیده در دوره شتابدهی و سرمایه‌گذاری روی تولید انبوه محصولات تیم‌های منتخب از مزایای شرکت در این دوره فناورانه است.

این رویداد به دنبال شناسایی تیم‌های مستعد و دارای ظرفیت رشد است تا بتوانند با استفاده از این فرصت، توان و ظرفیت خود را ارتقا دهند و کسب و کاری فناورانه برای خود دست و پا کنند. رویداد فناورانه و استارتاپی اینترنت اشیا در دو بخش آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد و مدت ثبت نام آن پایان اسفندماه سال جاری است.

کد خبر 479976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.