استقرار جوی نسبتا ناپایدار تا ۳ روز آینده

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در اکثر مناطق شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود، استقرار جوی نسبتا ناپایدار تا ۳ روز آینده در آسمان اصفهان را داریم و از روز ۵ شنبه با ورود سامانه بارشی در استان بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً ناپایدار در ۳ روز آینده، افزود: بر این اساس در اکثر مناطق شاهد آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود.

وی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از روز ۵ شنبه، تصریح کرد: از روز ۵ شنبه در استان اصفهان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارندگی پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها از مناطق غربی استان آغاز و به تدریج در روز جمعه در اکثر مناطق استان بارش برف و باران و وزش باد شدید را خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای ۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند در خصوص بارندگی در استان اصفهان، تصریح کرد: تا اواخر روز چهارشنبه بارندگی نخواهیم داشت.

کد خبر 479968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.