پارک سوار زرین‌شهر با مشارکت بخش خصوصی تکمیل می‌شود

عضو شورای اسلامی زرین شهر گفت: شهرداری برای اتمام و بهره برداری از پروژه پارک سوار تدابیر متعددی چون جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی را اتخاذ کرد و سرمایه گذاران بسیاری نیز برای مشارکت در این پروژه اعلام آمادگی کردند.

سوده باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ابلاغ بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زرین شهر اظهار کرد: لایحه بودجه، سند اداره یک ساله شهر بوده و بر همین اساس باید به گونه‌ای تصویب شود که علاوه بر واقع‌گرا بودن تمامی برنامه‌های تعیین شده در آن  قابلیت اجرا داشته باشد و شفافیت نیز در آن رعایت شود.

وی افزود: لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زرین شهر بر اساس دستورالعمل ابلاغی لایحه بودجه شهرداری‌ها و در چهارچوب مأموریت‌ها و برنامه‌های عملیاتی تدوین شده بود اما با توجه به نظر اعضا شورای اسلامی زرین شهر در خصوص برخی اولویت‌های مدنظر شورای اسلامی شهر۴۰ میلیارد ریال به بودجه پیشنهادی ۱۴۰۰ شهرداری افزوده شد.

عضو شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: افزایش لایحه بودجه شهرداری زرین شهر از ۶۶۰ میلیارد ریال به ۷۰۰ میلیارد ریال با هدف اتمام پروژه‌های اولویت‌دار در سال آینده انجام شد و قطعاً در فرصت باقی مانده از عمر مدیریت شهری در دوره پنجم تمام تلاش شهرداری و نظارت شورا بر این پروژه‌ها متمرکز خواهد بود.

وی اتمام پروژه پارک سوار را یکی از مطالبات شهروندان دانست و گفت: شهرداری زرین شهر برای اتمام و بهره برداری از پروژه پارک سوار تدابیر متعددی چون جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی را اتخاذ کرد و سرمایه گذاران بسیاری نیز برای مشارکت در این پروژه اعلام آمادگی کردند اما به دلایل مختلف سرمایه گذاری در این پروژه محقق نشد.

باقری عنوان کرد: در حال حاضر سرمایه گذار بخش خصوصی پیشنهاداتی را برای مشارکت در این پروژه مطرح کرده و امیدواریم به بهترین نحو ممکن شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

وی با بیان این که قطعاً تا آخرین لحظه فعالیت مدیریت شهری در دوره پنجم پروژه‌های عمرانی شهرداری ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: انتظار اعضای شورای اسلامی زرین شهر از شهرداری آن بوده که با مدیریت بهینه منابع مالی خود به گونه‌ای عمل کند که اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر بر اساس زمانبندی پیش‌بینی شده پیش رفته و در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خللی ایجاد نشود و شاهد بهره برداری از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام اولویت دار شهرداری باشیم.

کد خبر 479875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.